Primele „izvoare” de reclama „sufletul comertului” era in perioadele de acum cateva sute de ani cu „strigatorii” de prin targuri si balciuri. Si ceva cu care sa il puteti asemana, in timpurile actuale, ar fi cei care anunta spectacolele pe Litoral. Sau (de ce nu!) cei cu porumbul fiert, tot de pe plajele autohtone, care au ajuns subiect de „foiletoane”,
De la Reclama „sufletul comertului” la Profesionalism
Dar cum lucrurile mici dureaza putin, iata ca ideea de a oferi „deschidere” mai multor oameni s-a profesionalizat. Si au parut de exemplu picturi mari pe peretii unor cetati. Sau produse introduse in reprezentatiile circurilor ambulante era alta metoda. Mai apoi (mai ales in Vestul Europei) scriitorii mari erau indemnati sa foloseasca anumite produse sau servicii. De ce? Pentru ca producatorii intelesesera ca oamenilor le place sa imite. Da, erau (daca vreti!) INFLUENKARII de azi, doar ca mult mai culti si cu mult mai multi neuroni. Da stiu… sunt rau, dar nu m-am putut abtine.
De ce v-am povestit toate aceste lucruri? Stiti cu totii ca sunt pasionat de mult timp de Reclama si Publicitate. Insa uite ca de abia acum mi-am facut curaj sa devin partener al acestui proiect Recomandari si Publicitate
De ce Recomandari si Publicitate?
Pentru ca azi parca totul este fals si si parca toate reclamele vor sa ne pacaleasca. Asa ca eu vreau sa fac un fel de agenda cu „meseriasi si incredere” si „produse bune”. Sunt convins ca voi fi pacalit de unele. Dar atunci cand voi realiza acest lucru voi avea curajul sa spun AM GRESIT. Pentru ca sunt OM si pentru ca e normal sa facem acest lucru cu totii. Pentru ca toti suntem oameni si toti putem gresi!
Andrei
KIP IN TACI
Surse imagini – Andrei Partos &
Articolul Reclama „sufletul comertului” – Publicitate „pe rit nou” apare prima dată în Artistu.ro.