București, 6 octombrie 2020 – Retailerul Contakt, lider în
distribuția de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor
mobile, a lansat Mobico, un brand propriu de accesorii precum huse
și folii de protecție pentru telefoanele mobile. În primul an de la
lansare, compania estimează că noul brand va genera peste 10% din
cifra de afaceri și un volum de aprox. 200.000 de produse
vândute.
Mobico se adresează segmentului de piață mediu și mediu-superior,
cu prețuri începând de la 39,99 lei, obiectivul companiei fiind să
eficientizeze costurile de producție și pe cele logistice, astfel
încât să ofere clienților săi un preț accesibil, fără a face rabat
de la calitate. În prezent, portofoliul Mobico cuprinde șase tipuri
de huse și trei tipuri de folii de protecție pentru cele mai
populare modele de telefoane, însumând peste 130 de unități de
produs, urmând ca până la finalul anului să numere circa 200 de
produse.
Potrivit reprezentanților companiei, produsele brandului Mobico
sunt disponibile atât în rețeaua unităților Contakt, cât și online,
pe site-ul companiei, urmând să fie comercializate și de alți
parteneri din rețeaua de distribuție a retailerului.
„Avem în plan ca Mobico să fie prezent în toate canalele din mediul
offline, parte a rețelei noastre de distribuție. Suntem deja în
discuții avansate cu cele mai importante lanțuri de magazine, atât
din zona retailului alimentar, cât și cele consacrate din retailul
electro-IT. Un alt canal important pentru noi este mediul online
unde investim împreună cu partenerii noștri pentru a oferi
clienților o experiență de shopping unică, rapidă și la îndemâna
tuturor”, a declarat Cristian Gheran, General Manager Contakt.
Creștere de peste 60% a portofoliului de produse anul acesta,
comparativ cu 2019
În ultimele trei luni, retailerul român a introdus în portofoliul
propriu 23 de branduri noi, iar până la finalul anului
reprezentanții companiei estimează ca se vor alătura încă opt
branduri cu renume. Astfel, portofoliul de produse Contakt a
înregistrat o creștere de peste 60% în primele nouă luni ale
anului, comparativ cu aceeași perioadă din 2019.
În prezent, în portofoliul Contakt se numără branduri premium
precum Apple, Samsung, Huawei sau Xiaomi, branduri fashion de top:
Karl Lagerfeld sau Guess, dar și branduri consacrate pe piața de
accesorii pentru dispozitivele mobile, precum Spigen, Cellularline,
Pitaka sau Baseus.
„Anul acesta, dezvoltarea portofoliului de produse a fost unul
dintre principalele noastre obiective. Ne-am propus să construim și
să aducem branduri de renume pe piața locală, prin urmare, gama
noastră de produse se află în continuă creștere. Astfel, încercăm
să acoperim toate nevoile și preferințele consumatorilor în ceea ce
privește accesoriile de telefon și să devenim prima opțiune pentru
o astfel de achiziție, atât online, cât și offline prin rețeaua
noastră de magazine sau prin partenerii de distribuție”, a
completat Cristian Gheran, General Manager Contakt.
Din datele companiei privind cele mai căutate produse noi în
această toamnă, se observă o creștere a cererilor și implicit a
vânzărilor pentru căștile True Wireless, gamă de produse care a
cărei ofertă a fost mărită considerabil în ultimele trei luni. O
altă categorie notabilă este cea de conectică, unde cablurile Type
C au o creștere majoră în vânzări, alături de pachetele de
încărcătoare și cabluri, power bank-uri cu Power Delivery
(tehnologie care detectează automat puterea necesară în funcție de
fiecare dispozitiv), dar și de căștile bluetooth mono, cu cereri
semnificative datorită deficitului din oferta brandurilor mari. De
asemenea, compania înregistrează o creștere a solicitărilor și în
zona de trepieduri de telefon pentru selfie datorată popularității
tot mai mari printre utilizatori a platformelor cu conținut video
precum Tik Tok.