Revoluția reclamei din fotbal

Gunter Mast: Marketingul reprezintă "arta și știința de a vinde".La 2 ani după ce Pele câștiga a treia Cupă Mondială, iar lumea nu mai avea niciun dubiu că fotbalul brazilian este cel mai tare de pe planetă, doi ”nebuni” din Germania semnau un contract, care avea să revoluționeze fotbalul. Jägermeister și Braunschweig. Aceste denumiri nu spun mare lucru microbiștilor din secolul 21. Dar ele joacă un rol important în istoria fotbalului. Gunter Mast. Sursa: alchetron.com Acum 50 de ani pe tricourile echipelor de fotbal era printat doar numărul și logoul clubului. Dar într-o zi, în 1972, afaceristul german Gunter Mast le-a propus celor de la echipa Eintracht Braunschweig să-i reclameze afacerea de familie, lichiorul Jägermeister.Grație acestei înțelegeri, cluburile din Bundesliga au ajuns astăzi să încaseze z...