Românii nu doresc închiderea supermarket-urilor și hypermarket-urilor în weekend – studiu Reveal Marketing Research

Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice atitudinile și percepțiile românilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a închide supermarket-urile și hypermarket-urile în weekend. 90% dintre românii din mediul urban declară că obișnuiesc să își facă cumpărăturile din supermarket-uri și hypermarket-uri. 85% dintre români declară că au auzit de propunerea micilor comercianți de a închide supermarket-urile și hypermarket-urile în weekend. Doar 3 din 10 români ar fi de acord cu implementarea acestei reglementări.

Dacă marile magazine s-ar închide în weekend, 64% dintre români și-ar face cumpărăturile în timpul săptămânii, 28% ar merge la un magazin deschis din proximitate, iar 8% ar comanda online. Magazinele fizice continuă să fie preferatele românilor pentru cumpărături, 90% dintre români obișnuind să își facă cumpărăturile din supermarket-uri și hypermarket-uri.

...