Alegerea cuvintelor cheie principale poate fi una din cele mai parti ale unei optimizari corecte. Este de asemenea, totusi, si una din cele mai importante. Atunci cand incepeti sa va optimizati site-ul pentru motoarele de cautare, va trebui sa alegeti un cuvant cheie sau o expresie principala, si intre patru si sase cuvinte cheie secundare.
Aceste cuvinte cheie vor fi esentiale mai tarziu. Nu le veti folosi intr-o singura pagina a website-ului, ci in fiecare pagina, articol de blog, comunicat de presa si buletin informativ(newsletter) care face referire la website. Optimizarea SEO este mai ampla decat modificarile facute unui site.
Avand in vedere aceste lucruri, cautati cuvinte cheie care vor rezista trecerii timpului. Evitati cuvintele care sunt prea generale; aveti nevoie de cuvinte specifice, pentru traficul unei audiente specific. Cu toate acestea, nu cadeti in extrema opusa; un cuvant cheie este inutil daca este atat de specific incat nimeni nu l-ar cauta vreoda...