Începând cu data de 3 februarie, Serviciul Rutier din cadrul Inspectoratului de Poliție Județean Bihor își reorganizează activitatea cu publicul, introducând un program extins și deschizând două ghișee dedicate, pentru a evita aglomerația și a asigura o gestionare mai eficientă a solicitărilor.
Ghișeu Unic pentru restituiri și prelungiri
Un prim ghișeu va funcționa după un program extins, oferind servicii esențiale pentru șoferi:
- Evidențierea prelungirii dreptului de a conduce în cauze penale și a dreptului de circulație pentru certificatele de înmatriculare reținute.
- Restituirea permiselor de conducere, a certificatelor de înmatriculare și a plăcuțelor reținute.
Program Ghișeu Unic:
- Luni, marți, miercuri și vineri: 09:00 – 12:00
- Joi: 10:00 – 12:00 și 15:00 – 18:00
- Sâmbătă, duminică și sărbători legale: 08:00 – 10:00
„Activitățile menționate se pot realiza pe toată durata programului, fără a fi necesară prezentarea la ora deschiderii”, au transmis reprezentanții IPJ Bihor.
Ghișeul Preluări Cereri pentru diverse solicitări
Un al doilea ghișeu va fi dedicat preluării cererilor pentru cazierul rutier, informații despre punctele de penalizare, reducerea perioadei de suspendare a permisului și alte solicitări administrative.
Program Ghișeu Preluări Cereri:
- Luni – joi: 08:00 – 14:00
- Vineri: 08:00 – 13:00
Astfel, Serviciul Rutier Bihor își optimizează activitatea pentru a răspunde mai eficient nevoilor cetățenilor, reducând timpii de așteptare și simplificând procedurile.