TasteGPT, o inovație din domeniul AI care va revoluționa industria alimentară
TasteGPT este creația unui startup israelian care folosește analiza și prelucrarea bazelor de date pentru a propune noi produse bazate pe tendințele de consum în timp real. Practic, TasteGPT urmărește în timp real ceea ce consumă oamenii prin interogarea căutărilor de rețete din motoarele de căutare, a postărilor despre mâncare de pe rețelele sociale si a comenzilor pe care clienții le dau în supermarketurile online sau în aplicațiile de livrare a alimentelor. Pe baza acestor milioane de informații chatbotul este capabil să ofere informații a căror obținere ar fi implicat în mod normal resurse foarte extinse (chestionare, interogări de clienți etc) și perioade de postprocesare care ar fi perimat rezultatele având în vedere dinamica comportamentului conumatorilor.
„Soluția noastră pune literalmente companiile la masă cu consumatorul, astfel încât acestea să poată vedea ce mănâncă și să decidă care este următorul lucru pe care ar trebui să-l producă”, a declarat Jacques Botbol, Chief Marketing Officer la Tastewise.
Practic, companiile trebuie doar să interogheze AI în legătură cu subiectele de interes, ca de exemplu „care sunt cele mai populare rețete pentru mocktail-uri?” sau „spune-mi ce tendințe în materie de produse lactate sunt în acest moment” și vor primi date relevante și ușor de înțeles, adaptate nevoilor lor.
TasteGPT a înregistrat deja și primele comenzi: Waitrose, un supermarket britanic, și-a formulat cel mai bine vândut desert, un cheesecake bască cremos, pe baza datelor furnizate de Tastewise privind tendințele alimentare de sezon și nevoile consumatorilor, iar Freshly’s, un serviciu de livrare a alimentelor, a folosit Tastewise pentru a identifica aromele în tendințe și pentru a cerceta alimentele confortabile pentru consumator pentru a lansa două feluri de mâncare de succes: o plăcintă ciobănească cu conopidă și pui auriu cu caise.
Sursa informației: NoCamels.com