Dacă sunteți manager sau antreprenor, cu siguranță ați întâlnit la un moment dat un angajat care necesită o atenție deosebită din cauza cerințelor sale, ce pot fi câteodată ieșite din comun. Este posibil ca această persoană să își dorească mai mult control sau chiar un salariu mai mare ce depășește cu mult nivelul pregătirii sale profesionale. Majoritatea managerilor evită conversațiile cu acești angajați, însă există, totuși, modalități prin care îi puteți face să se simtă apreciați și fericiți în cadrul companiei dumneavoastră.
În momentul în care angajații nu mai sunt mulțumiți la locul de muncă, nu trebuie să considerați neapărat că au nevoie de tratament preferențial. În schimb, încercați să îi înțelegeți mai bine. Este posibil ca unele dintre cerințele lor să vi se pară extravagante, ceea ce poate fi un lucru bun. Totuși, un fapt inacceptabil este neputința sau absența dorinței de a duce la bun sfâr...