Urgent Cargus, a doua cea mai mare companie de
curierat din România, lansează campania „Am / N-am
expediat” prin care își propune să informeze
consumatorii cu privire la obiectele care pot fi livrate utilizând
serviciile de curierat, precum și regulile importante ce trebuie
urmărite pentru expedierea în deplină siguranță a
coletelor.
Pe lângă adoptarea măsurilor speciale de siguranță,
menite să asigure continuitate într-o perioadă în care tendința de
migrare către cumpărăturile online a fost puternic stimulată de
criza COVID-19, Urgent Cargus dorește să le reamintească românilor,
folosind educația prin divertisment, ce anume pot sau nu pot
trimite celor dragi atunci când utilizează serviciile de curierat.
Astfel, noua campanie reprezintă doar unul dintre eforturile
continue ale Urgent Cargus de a-și îmbunătăți calitatea
serviciilor, prin livrarea fiecărui colet rapid, eficient și în
siguranță.
„Perioada aceasta fără precedent a venit cu provocări
deosebite pentru mulți dintre partenerii Urgent Cargus, precum și
pentru toți colegii noștri. Ținând cont de responsabilitatea pe
care o avem față de afacerile acestora, destinatarii și colegii
noștri, considerăm că este important ca toată lumea să fie
informată cu privire la modalitățile de ambalare și bunurile care
pot fi transportate”, a declarat Ciprian Rozoleanu, Director
Comercial Urgent Cargus.
Cu tactici de comunicare dezvoltate pe pagina de
Facebook și website-ul Urgent Cargus, campania este inspirată de
jocul Am / N-am sau Never have I ever,
unul dintre cele mai răspândite jocuri din lume, popular pe
rețelele sociale și canalele de YouTube ale celor mai urmăriți
vloggeri. Este jocul care îi „constrânge” pe participanți să
răspundă sincer și deschis chiar și celor mai incomode întrebări
adresate de către ceilalți parteneri de joc. În acest context,
campania se concentrează în jurul unei serii de povești amuzante,
care prezintă scenarii haioase, extreme sau chiar absurde despre
lucruri care au fost sau nu au fost trimise prin Urgent Cargus,
deschizând astfel discuția, care are o componentă educativă, despre
obiectele care pot fi trimise prin serviciul de curierat al
companiei.
„Prin această campanie venim în întâmpinarea nevoilor
clienților noștri și le transmitem informațiile necesare pentru un
transport sigur și rapid într-un mod amuzant, ușor de înțeles și,
mai ales, captivant. Așa ne-am îndreptat către ideea de joc,
ghicitoare și provocare și am reușit să adunăm toate elementele pe
care le căutam pentru comunicarea acestei inițiative, astfel încât
mesajul să fie asimilat foarte ușor și rapid”, a
adăugat Ciprian Rozoleanu, Director Comercial Urgent
Cargus.
„Am / N-am expediat” a luat naștere în contextul
în care volumul livrărilor a crescut exponențial în această
perioadă și implicit au crescut și solicitările de livrare a unor
obiecte pentru care există proceduri speciale de transport. Astfel,
Urgent Cargus transmite că transportul mărfurilor periculoase este
reglementat cu scopul de a preveni, pe cât posibil, accidentele și
daunele cauzate oamenilor, mediului, mijloacelor de transport sau a
bunurilor, iar ambalarea, măsurarea și evaluarea corectă a valorii
coletului devin etape necesare pentru livrarea în perfectă stare.
Este vorba despre o responsabilitate comună pe care compania o
împarte cu clienții săi astfel încât să poată asigura calitatea și
eficiența serviciilor de transport.
Clienții pot apela cu încredere la Urgent Cargus pentru
a trimite o gamă largă de produse: de la haine, produse cosmetice,
echipamente IT&C, articole și produse din sticlă, instrumente
muzicale, până la tipărituri, piese auto sau articole sport.
Totodată, există și câteva limitări pe care aceștia trebuie să le
aibă în vedere în momentul în care doresc să efectueze o livrare:
Urgent Cargus nu livrează metale și pietre prețioase, teste de
laborator, bunuri de valoare, tutun sau produse
perisabile.
Toate aceste prevederi și lista completă a bunurilor
interzise la transport sunt prezentate pe website-ul Urgent Cargus
și pot fi documentate accesând link-ul următor:
https://www.urgentcargus.ro/DOC/modalitati-de-ambalare-si-restrictii-la-transport.pdf.
Sursa: Diana Țăpuru, PR
Specialist GraffitiPR