Fusta, marca ONYX
Cod: SV001Descriere: Fusta din bumbac cu poliester (50/50), material elastic, subtireMarca: ONYXMarimea: S. Talie: 70 cm, Lungime: 61 cmPret: 35 Ron
Între 17.10.2025 și 30.10.2025, a publicat 45 articole, citite de 23.145 ori, cele mai multe scrise în categoria Life (23 articole) .
Cod: SV001Descriere: Fusta din bumbac cu poliester (50/50), material elastic, subtireMarca: ONYXMarimea: S. Talie: 70 cm, Lungime: 61 cmPret: 35 Ron
Cod: T40110/ F0059Descriere: Fusta din bumbac subtire cu captuseala, vaporoasa, cu cordon in talieMarca:MORE & MOREMarimea: 40. Talie: 80, Lungime 50cmPret: 49 Ron Status: VANDUTA
Cod: T40110/ C0041Descriere: Camasa bumbac cambrata cu broderie pe verticala in dreptul nasturilor.Marca: MORE & MOREMarimea: 36. Lungimea 58 cm, Lungime maneca 60 cmPret: 60 RonStatus: IN STOC
Cod: T40110/ F0054Descriere: Fusta de voal cu captusealaMarca: MORE & MOREMarimea: 34. Lungime 70 cm, Talie 66 cm - cu elasticPret: 67 Ron
Cod: T40110/ 0010Descriere/ Culoare: Fusta din voal cu captuseala, asimetrica. Are si elastic in talie.Marca: MEXXMarimea: XL. Talie: 80 cm, Lungime: 80/ 62 cmPretul: 62 Ron
"Mommy" mi s-a părut a fi un film despre libertate. Nu degeaba copilul mare, Steve, împinge imaginar limitele ecranului (jucat teribil de bine de către Antoine-Olivier Pilon căruia îi vine mânușă look-ul à la Macklemore și comportamentul de enfant sauvage), nu degeaba mama acestuia (jucată excelent de Anne Dorval, actrița fetiș a lui Xavier Dolan) e ascunsă sub multe straturi artificiale și gablonțuri, nu degeaba vecina (mama-în-oglindă, jucată de Suzanne Clément), nu se poate exprima așa cum ar trebui. Libertatea fiecăruia este limitată de libertatea celuilalt. Libertatea ar fi doar una dintr-o paletă ceva mai largă de teme pe care Xavier Dolan reușește, ca întotdeauna, să le atingă cu pensula unui artist îndrăgostit de opera sa. Un geam murdar devine o superbă ramă, un lanț grosolan (luat separat) devine emblematic, un cărucior de cumpărături devine sta
Fundația Calea Victoriei vă invită în perioada 13-17 iulie laȘcoala de vară de Scenaristică – Cum se scrie un film, susținută de Vlad Trandafir. Atelierul este deschis începătorilor, amatorilor de cinema, persoanelor care doresc să experimenteze cum se scrie un scenariu.
Cod: SV 003Descriere: Camasa alba din bumbac. Model business cu manseta la un singur nasture, poate fi purtata si intoarsaMarimea: 40. Lungime 57 cm, lungime maneca 57 cmPret: 45 Ron
The MartianDupă extrem de glacialul Prometheus (ca să iau un exemplu recent din filmografia sa), Ridley Scott pășește încă o dată în cosmos și ne arată fața nevăzută și într-o oarecare măsură, neverosimil de hilară, a solitudinii pe planeta-uber-mainstream, Marte. Matt Damon este nefericitul botanist care rămâne singur pe planetă într-o scenă de început, dubios de clișeică și de dezlânată, care m-ar fi făcut să-l întrerup dacă aș fi fost acasă, în fața unui ecran mai mic. Un botanist pe Marte, how convenient, right? Matt Marțianul are un moral impecabil și reușește să și-l conserve prin intermediul unui jurnal video sau mai bine zis al unui selfie video, dovada terapeutică irevocabilă a ingratului selfie. Marțianul botanist reușește printr-o minune să cultive cartofi și să își prelungească astfel șederea, pardon, viața pe Marte. Habar n-am ce fel de oameni sunt astronauții, dar Marțianul nostru este omul bun la toate, pare să nu fi lipsi
Temele preferate ale lui Woody Allen se regăsesc și în acest ultim film, mediocritatea, dragostea, demonii dostoievskieni, plictisul, peisajele răpitoare, conversațiile semi-filosofice, plimbările peripatetice, Emma Stone, umorul ce se clatină incert deasupra hăului unui lift. Tonul jucăuș al filmului și acest umor sinucigaș blurează și ascund mizeria umană într-un glob de cristal desprins parcă din recuzita precedentului Magic in the Moonlight în care o vedem pe aceeași simpatică și diafană Emma Stone și a ei garderobă minunată, inspirată parcă de ia românească. Tonul filmului îmi pare similar cu mersul pe sârmă. Greutatea angoaselor personajelor este purtată cu grijă de-a lungul acestui fir subțire de către saltimbancul Woody care ne face să credem că avem de-a face cu niște ființe mediocre, plictisite, aflate în permanență în căutarea unui sens plin de substanță lucru ce le face, subit și indubitabil, teri
Omuleții de pe la noi care se încumetă să facă filme pentru marele public, dar mai ales pentru publicul puber, cad de multe ori într-o capcană, aceea de a folosi semi-vedete pe post de actori, așa cum a fost cazul lui #selfie spre exemplu (pe care chiar nu am de ce să-l văd). În cazul de față, Ruby se aude numai pe fundal, iar melodiile ei semi-manelizate-semi-împrumutate-de-prin-afară se potrivesc foarte bine cu momentele asupra cărora planează. Larisa este o puștoaică de la malul mării care face tot felul de tâmpenii, ca majoritatea adolescenților. Viitorul ei nu pare prea roz, deși continuă să își spună că totul va fi bine și lume e a mea și alte bla-bla-uri și hashtag-uri demne d
Aferim! este un film cu totul deosebit în peisajul cinematografic românesc actual. E poate exotic, cum spunea naiv unul dintre jurnaliștii veniți la vizionarea de presă, probabil la fel de exotic ca igiena țăranului român de la începutul secolului 19, probabil e la fel de exotic ca preconcepția noastră zaharisită despre țăranul român și a lui aureolă folcloric-duioasă-și-plină-de-dor. Cert e că filmul este cât se poate de conform cu o realitate care nu prea ne place. Povestea e mai mult despre țăranul anului 1835 decât despre țiganul anului 1835, care țăran nu e nicidecum un rotofei bucălat învârtind bucolic un fuior, îmbrăcat în straie filigranate și garnisite handmade de-ți vine să ghicești muzica sferelor și geometria spiritului neaoș întrânsele. Zapciul (un soi de încasator, administrator, subprefect) Constandin (interpretat minunat de Teodor Corban) împreună cu fiul său Ioniță (interpretat ușor șleampăt