Sări la conținut
ME

Mesesan Cosmina Voichita

Între 17.10.2025 și 30.10.2025, a publicat 21 articole, citite de 11.044 ori, cele mai multe scrise în categoria Profesional (21 articole) .

Cele mai recente

Profesional

Vocea din On-line. Studiu de mystery calling

90% dintre operatorii din departamentele de “customer support” ai jucătorilor de pe piaţa IT on line, nu au oferit detalii despre politica de garanţie a produselor recomandate, conform unui studiu de mystery shopping efectuat de VBS – Business Solutions. Totodată aceştia au oferit răspunsuri evazive când potenţialii clienţi s-au interesat de procedura de returnare adoptată de companie. Ne aflăm într-un stadiu incipient al dezvoltării comerţului electronic. Încrederea consumatorilor depinde în mare măsură de vocea care reprezintă compania, de modul în care personalul reuşeşte să înţel

Profesional

Leadership-ul serviciilor superioare în 7 paşi

Este vital ca fiecare manager să conştientizeze importanţa loializării clienţilor în crearea şi menţinerea unei afaceri profitabile, prin investiţia în perfecţionarea continuă a angajaţilor săi pentru a oferi de fiecare dată un serviciu excepţional. # 8 din 10 companii consideră că oferă un serviciu de o calitate superioară clienților, în timp ce doar 8% dintre clienții acestora sunt de acord cu acest lu

Profesional

Ospitalitatea pe tavă. Mystery Shopping - restaurante şi pizzerii

Este imposibil ca un restaurant să aibă succes fără a oferi o atenţie deosebită şi servicii impecabile clienţilor săi, alături de bucate gustoase şi o atmosferă impecabilă. Un studiu de Mystery Shopping făcut de echipa mea de la VBS – Business Solutions la 12 locaţii ale celor mai mari lanţuri de restaurante şi pizzerii din Bucureşti arată că ospitalitatea are încă un drum lung de parcurs. Doar unul din trei clienţi sub acoperire a fost întâmpinat cu căldură şi amabilitate, iar abilităţile de vânzare a ospătarilor sunt încă la un nivel extrem de scăzut, atingând un rating de sub 50%. Studiul a încearcat să surprin

Profesional

Băncile din România, restante la amabilitate şi profesionalism

Atitudinea profesională a angajaţilor din sistemul bancar românesc prezintă deficienţe majore, conform unui studiu de Mystery Shopping efectuat de VBS – Business Solutions. Numai 12,5% dintre băncile evaluate au reuşit să obţină notă de trecere din punctul de vedere al excelenţei în relaţia cu clientul. În ultimii ani, în care au avut loc schimbări drastice pe piaţa financiar – bancară locală şi internaţională, populaţia percepe băncile ca fiind cauza multor evenimente negative din piaţă, si totuşi, fără bănci această piaţă nu poate exista. Din dorinţa de a afla cum au reuşit băncile să sch

Profesional

Lansare de carte "Mystery Shopper" ediția a II-a

Elucidează tainele Mystery Shopping-ului! Cea de-a doua ediție a ghidului “Mystery Shopper” - autor Cosmina Voichita Mesesan, singura carte de specialitate publicată în România, va fi lansată pe 23 martie orele 17-19 la Libraria Eminescu și, exclusiv pentru manageri și antreprenori, în cadrul simpozionului „Management for Customer Service Excellence”, pe data de 17 martie la hotel Marshal Garden. Cartea “MYSTERY SHOPPER” se adreseză agenţilor economici care conştientizează importanţa oferirii unui serviciu excepţional cl

Profesional

Customer Service Excellence - Tematică seminarii

CUSTOMER CAREA. Seminar destinat persoanelor care interacţionează direct cu clienţii! EXCELENŢĂ ÎN RELAŢIA CU CLIENŢII x 3Bucureşti: Vineri 6 Noiembrie2015, orele 10 – 17 & Sâmbătă 7 Noiembrie2015, orele 10 – 15I. "Exceleţă în relaţia cu clienţii faţă în faţă şi la telefon" - 6 h ~ Arătaţi că vă pasă! ~ Comunicarea eficientă – Ascultă activ clientul! ~ Să ne cunoaştem clienţii! Să ne informăm clienţii!

Cele mai citite

Profesional

Cât de mult contează clientul pentru benzinăriile din Capitală?

4 din 5 clienți se declară nemulțumiți Doar 20% din clienții sub acoperire se declară pe deplin mulțumiți de servicile oferite în benzinăriile din Capitală, mai exact de atenția oferită cumpărătorilor, consilierea dar și dotările existente, conform unui studiu de Mystery Shopping efectuat de echipa VBS - Business Solutions la finele lunii ianuarie a acestui an. Atitudinea pasivă se observă încă de la prima interacțiune, doar în 1 din 3 situaţii angajaţii s-au oferit din proprie iniţiativă să ajute clientul la alimentare, chiar dacă, în jumătate din

Profesional

"Management for Customer Service Excellence" - pachet partener

Aș dori să vă anunț programarea celei de-a treia ediții a simpozionului Management for Customer Service Excellence în cadrul căreia vom lansa ediția revizuită și îmbunătățită a ghidului “Mystery Shopper”, pe data de 17 Martie 2017. Evenimentul este destinat companiilor orientate catre client, top & middle management! Antreprenori; Directori HR, Customer Care, Vânzări, Marketing, Call Center şi Calitate. Agenda simpozionului: Seminar “Management for Customer Service Excellence” Poveşti de succes din business-ul românesc Lansare de carte “Mystery Shopper” - ediția a doua VIP Networking * Degustare d

Profesional

Hypermarketurile vin cu oferte de sărbătoare, dar și cu servicii lamentabile

Nivelul mediul obținut de lanțurile de hypermarketuri în ceea ce privește serviciile oferite, atenția și amabilitatea personalului, este siutat între 58 - 74%, conform unui studiu de Mystery Shopping efectuat de echipa VBS – Business Solutions, la finele lunii martie. Problemele apar de la prima interacțiune. În majoritate hypermarketurilor au fost semnalate coşuri de cumpărături murdare, pline de ambalaje sau resturi. Al doilea disconfort pentru clienţi este legat de accesul limitat la anumite produse. În 58% din magazinele evaluate din Capitală a fost observată marfă depozitată impropriu

Profesional

Evaluatorii secreți constată deficiențe majore în calitatea serviciilor din România

Clienții din România sunt tratați necorespunzător și, indiferent că vorbim de serviile bancare, ospitaliere, telecom, taximetrie, stomatologie sau educație, calitatea servicilor este încă la un nivel minimal. 13 studii de Mystery Shopping, efectuate în ultimii cinci ani de VBS - Business Solution (companie specializată în studii de marketing), scot în evidenţă faptul că, în România, conceptul de customer care rămâne încă „un vis frumos”. Rezultatele studiilor efectuate în ultimii ani pe piața din România vor fi prezent

Profesional

Lansare de carte "Mystery Shopper" ediția a II-a

Elucidează tainele Mystery Shopping-ului! Cea de-a doua ediție a ghidului “Mystery Shopper” - autor Cosmina Voichita Mesesan, singura carte de specialitate publicată în România, va fi lansată pe 23 martie orele 17-19 la Libraria Eminescu și, exclusiv pentru manageri și antreprenori, în cadrul simpozionului „Management for Customer Service Excellence”, pe data de 17 martie la hotel Marshal Garden. Cartea “MYSTERY SHOPPER” se adreseză agenţilor economici care conştientizează importanţa oferirii unui serviciu excepţional cl

Profesional

Leadership-ul serviciilor superioare în 7 paşi

Este vital ca fiecare manager să conştientizeze importanţa loializării clienţilor în crearea şi menţinerea unei afaceri profitabile, prin investiţia în perfecţionarea continuă a angajaţilor săi pentru a oferi de fiecare dată un serviciu excepţional. # 8 din 10 companii consideră că oferă un serviciu de o calitate superioară clienților, în timp ce doar 8% dintre clienții acestora sunt de acord cu acest lu