
Calvin Klein dezvaluie astazi o noua campanie care scoate in evidenta denimul deja emblematic si lenjeria de corp Icon Cotton Stretch.
Actorul Cooper Koch, nominalizat la Globul de Aur™, este surprins in cele mai emblematice stiluri ale brandului, inclusiv purtand noul Icon Cotton Stretch. Stratul de baza respirabil perfect pentru vara, noua lenjerie de corp este cea mai recenta inovatie a lenjeriei originale de designer si are o talie Infinity Bond fara cusaturi. Actorul poarta, de asemenea, Baggy Jeans usori si versatili din acest sezon, asortati cu elemente cheie ale garderobei, precum topul Cotton Classic Tank si camasa Classic Denim Shirt, pentru o tinuta fara efort. Imaginile campaniei lui Cooper, filmate si regizate de aclamatul fotograf Mert Atlas, intruchipeaza mostenirea durabila a Calvin Klein de incredere si senzualitate, canalizand caldura si usurinta verii in look-uri fresh de sezon.
Campania se lanseaza la nivel global pe 13 mai 2025 pe calvinklein.com, iar continutul cu Cooper va pulsa pe canalele sociale @calvinklein pe tot parcursul saptamanii. Produsele sunt disponibile in magazinele Calvin Klein Jeans din Bucuresti Mall, Baneasa Shopping City, ParkLake Shopping Center, Palas Mall Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj-Napoca, City Park Mall Constanta, Promenda Craiova si in magazinul Calvin Klein Underwear din Baneasa Shopping City.
Creditele campaniei: Regizat si fotografiat de Mert Alas
Credite editoriale:Calvin Klein
Social: @calvinklein
Despre Calvin
Klein:
Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri
de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri
indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica
minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra
design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera
posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein
– CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si
Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul
de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de
produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o
identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a
comercializa o gama de produse universal atractive pentru
consumatorii locali si internationali, care au o varietate de
nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie
premium si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa
se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate
oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail
globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9
miliarde de dolari in 2023.
Despre
SARKK:
SARKK a fost fondata in
1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in
Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si
Moldova.
De la 1 iulie 2019,
compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein
in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de
Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si
produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice,
prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de
clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile
CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele
mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand
chiar si pe cei mai exigenti consumatori.