Cartea ta de vizită prezintă cele mai utile informații
despre businessul tău, o amprentă care rămâne la interlocutor, la
posibilul client sau mai bine spus la viitorul colaborator. Cred că
este esențial, atunci când ai o afacere, să investești timp,
energie și să te concentrezi pe dezvoltarea ei, atât pe termen
scurt, mediu, cât și pe termen lung.
Aceste cărți de vizită reprezintă imaginea
proiectului tău și face parte din promovarea serviciilor.
O promovare care poate să fie o oportunitatea pentru
dezvoltarea afacerii. O afacerea în care seriozitatea și bunul simț
fac parte din cartea ta de vizită sunt importante, dar în același
timp o bucățică de hârtie poate să atragă atenția și să ajute la o
comunicare mai eficientă, la momentul
potrivit.
Dacă tot am vorbit de promovare în offline,
cred cu tărie faptul că recomandările și cărțile de vizită sunt
cele mai eficiente instrumente pentru extinderea unei afaceri. Spun
asta, pentru că lumea e mică și plină de suprize la fiecare pas.
Vorba aceea ”deal cu deal se întâlnește, dar om cu om” și cred că,
ajungem să luăm decizia de a colabora, după ce avem încredere în
reprezentantul companiei.
În aceeași măsură, un brand își crește
notorietatea în momentul în care se vorbește despre acesta și este
tot mai vizibil, atât în online, dar mai ales în offline. În
oflline, atunci când mergem la diferite evenimente și profităm de
pauza de networking sau absolut întâmplător, când mergem la
cumpărături și ne întâlnim cu persoane interesate de ceea ce faci,
de serviciile pe care le oferi, dar și de afacerea pe care vrei să
o dezvolți.
Cartea ta de vizită poate să aibă un design
specific, în funcție de tipul de activitate pe care îl desfășori,
dacă ești ITist ai nevoie de unul dintre modelele de cărți de
vizită ITdacă oferi consultanță imobiliară, atunci nevoie de
cărți de vizită imobiliare, diferite sunt și cele pentru
designeri, avocați, farmaciști, medici, veterinari. Fiecare carte
de vizită te ajută să te promovezi și să te faci
cunoscut.
Care este cartea ta de vizită? Cum îți promovezi
businessul, pentru a auzi cât mai mulți clienți despre serviciile
pe care le oferi?