Sări la conținut
Profesional 463

Customer Service Excellence - Tematică seminarii



CUSTOMER CARE
A. Seminar destinat persoanelor care interacţionează direct cu clienţii!

EXCELENŢĂ ÎN RELAŢIA
CU CLIENŢII x 3
Bucureşti: Vineri 6 Noiembrie2015, orele 10 – 17 & Sâmbătă 7 Noiembrie2015, orele 10 – 15
I. "Exceleţă în relaţia cu clienţii faţă în faţă şi la telefon" - 6 h

~ Arătaţi că vă pasă!
~ Comunicarea eficientă – Ascultă activ clientul!
~ Să ne cunoaştem clienţii! Să ne informăm clienţii!
~ Construirea încrederii în cadrul convorbirii telefonice
~ Oferiţi experienţe avantajoase!
~ Atrageţi printr-o personalitate pozitivă şi plăcută!
~ Loializarea clienţilor, modele de satisfacţie !

II. "Gestionarea eficientă a Reclamaţiilor" - 4 h

~ Costul pierderii unui Client
~ Reclamaţiile – o şansă să remediaţi situaţia!
~ Etapele rezolvării unui conflict
~ Formula cadoului pentru reclamaţii în scris
~ Importanţa limbajului în atenuarea conflictului
~ Stai motivat! Atitudinea e mai importantă decât tehnica.

III. Team Building "Misiune sub acoperire"- 2 h

~ Studiu de caz: Evaluarea convorbirilor reale prin Mystery Calling (Hotel, Clinică etc.)
~ Mystery Shopping (HoReCa) – evaluarea servirii oferite la restaurat

Obiective:
* Focusarea atenției pe micile detalii ce conduc la excelența în relația cu clienții
* Ascultarea activă, evaluarea obiectivă, diminuarea subiectivismului
* Ancorarea în realitate, identificarea atât a punctelor forte cât și a celor slabe.

Trainer: Cosmina Voichiţa Meseşan, Customer Care & Mystery Shopping Specialist
Autoarea primului ghid “Mystery Shopper” din România, Speaker la conferinţa Business Days
Investiţia:
700 Ron / persoană / două zile de training / 12 h
15 % Discount - pentru min. 3 persoane înscrise de la aceeaşi companie
20 % Discount - pentru min. 5 persoane înscrise de la aceeaşi companie
* Vă putem factura cu sau fără Tva, conf. nevoilor dvs.
Detalii / Înscrieri:
Email: evenimente@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro

Vă stăm la dispoziţie şi pentru stabilirea unui program de monitorizare şi îmbunătăţire a serviciului oferit clienţilor personalizat companiei dvs. - oriunde în ţară!
Mystery Shopping * Training – Customer Care * Studii de Marketing * Consultanţă