Experienta Cora Drive

  • Postat în Personal
  • la 17-01-2017 22:26
  • 498 vizualizări
Experienta Cora Drive
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe Mare-i gradina lui Dumnezeu...
In incercarea de a fi cat se poate de responsabila cu cheltuielile, caut solutii si trucuri pentru economisirea banilor si a timpului. Nu mai stau demult la cozi sa platesc facturile, le achit online. Daca am nevoie sa fac vreo plata, fie aleg plata online cu cardul (inrolat in sistemul 3D Secure, pentru plati sigure pe internet), fie folosesc aplicatiile Internet Banking oferite de bancile cu care colaborez. E simplu, comod, sigur, ieftin.

Despre organizarea cheltuielilor saptamanale prin metoda meniului saptamanal, am povestit in acest articol. Noutatea acestui an este apelarea la serviciile de livrare la domiciliu oferite de hipermarketuri pentru toate acele cumparaturi saptamanale. Am intrebat la finalul anului trecut in stanga si in dreapta care serviciu de livrare la domiciliu e mai bun, Cora Drive sau Carrefour Online. Am cantarit avantaje, dezavantaje, pareri pro si contra pentru fiecare in parte si am ales Cora Drive. Evident, multumiri si nemultumiri exista peste tot, suntem oameni si avem opinii diferite. Dar hai sa povestesc experienta mea.

1. Inainte de Revelion, am vrut sa dau o comanda online la Cora. Timpul de livrare la domiciliu sau de ridicare din magazin nu ma avantaja, asa ca am renuntat dupa ce aveam cosul plin cu de toate si mai trebuia sa aleg doar data primirii produselor si modalitatea de livrare. Am ales sa mergem in Metro ca "e mai ieftin". Nu, n-a fost mai ieftin, am cheltuit cu 30% mai mult decat ne-am propus initial, am vazut stele verzi la casa de marcat, cand a trebuit sa achit factura. Asa se-ntampla in magazin, vezi un produs, ti se pare ca ai nevoie de el si il adaugi din impuls in carutul de cumparaturi.

2. A doua tentativa a fost saptamana trecuta. Spre surprinderea mea, am gasit in cosul de cumparaturi de la Cora Online produsele pe care le pregatisem pentru Revelion. Lista era deja salvata, trebuia doar sa dau comanda. Bineinteles ca mi s-a aprins beculetul: deci pot sa completez oricand lista, produsele mele vor ramane acolo, iar cand am nevoie, doar dau "trimite comanda". Asta e un mare avantaj in ajutorul celor care nu prea dispun de timp liber. Revenind, am facut lista noua de cumparaturi, insa sub nicio forma nu ne-am gasit un interval convenabil de livrare. Am printat cosul de cumparaturi din contul online si am mers direct in magazin. Surprizele iar se-arata: bonul de casa a fost mai mare fata de lista printata, semn ca preturile din magazinul fizic difera fata de cele din magazinul online, in sensul ca unele produse sunt mai scumpe la raft.

3. A treia incercare a fost sambata. Vineri seara m-am trezit cu frigiderul gol si voiam neaparat sa fac cumparaturi sambata (duminica o dedic de obicei timpului petrecut in familie). Am avut posibilitatea de a ridica produsele direct din magazin. Fix ce aveam nevoie! Oricum sambata am fost plecata toata ziua de acasa, seara m-am oprit sa-mi ridic comanda. Cu o jumatate de ora inainte de ora stabilita pentru ridicare din zona drive, am primit un mesaj de la Cora cu un reminder pentru comanda. Ajunsa la Cora, de la Serviciul Clienti am fost indrumata spre casa 30 unde trebuia sa ridic un receptor si sa anunt ca am venit dupa produse. Zis si facut. Fara exagerare, in vreo 10 minute, unul dintre angajati s-a prezentat cu un carucior ticsit cu sacose de hartie pline. Erau produsele mele aranjate frumos pe categorii, in pungi separate. Succint, experienta mea cu Cora Drive de sambata seara ar fi cam asa:

- comanda data pe apucate, livrare de pe o zi pe alta (ridicare personala din magazin)
- ambalare si livrare profi, nu mi s-a scurs sangele de la carne pe detergenti, fiind depozitate separat
- bonul de casa a fost mai mic cu peste 11 lei fata de cat m-ar fi costat daca as fi luat FIX aceleasi produse din magazin. Cum se explica asta? Am avut multe produse care se vand vrac, la kg. Pe site e o cantitate standard care apare si pe comanda. Insa cand angajatii merg pe raioane sa adune produsele, e imposibil sa nimereasca FIX cantitatea de pe comanda. Atunci vor pune putin peste, dar tu ca si client vei plati numai cantitatea pe care ai comandat-o. Sau daca nu mai au pe stoc un produs, iti propun inlocuirea lui cu un produs similar, dar de o calitate net superioara. Mergand mai departe cu calculele, daca as fi ales sa mi se livreze acasa, as fi platit efectiv 4 lei livrarea (adica 11 lei bonus castigat prin diferenta de cantitate scazuti din taxa pentru transportul la domiciliu de 15 lei). N-am ales intentionat produse vrac pentru cativa banuti in plus, asa s-a nimerit.
- legumele si fructele sunt proaspete, pe alese, fara lovituri, coapte sau intrate bine in parg

- carnea si produsele perisabile au termen de valabilitate mare (de ex. 19 ian. sau 21 ian. pentru carne refrigerata cumparata in 13 ian.)

- mezelurile vrac si cascavalul vrac au fost feliate, eu doar o sa le pun in sandwich
- dupa livrare si plata, am primit factura pe mail
- angajatul a fost foarte amabil si zambitor, lucru rar intalnit prin magazine la ore tarzii, in week-end
Per ansamblu, ma declar multumita de prima comanda concretizata pe Cora Drive. Evident, mi-ar fi placut sa o primesc acasa, insa la ce nameti sunt in Bucuresti, sunt de inteles aglomeratia la comenzi online si timpii mari de livrare. Cat am asteptat sa-mi vina produsele, am schimbat cateva vorbe cu unul dintre agentii de paza si era uimit de valul urias de clienti din acea zi. Spunea ca nici inainte de sarbatori n-a fost magazinul atat de plin (hipermarket+drive). Tot de la el am aflat ca a fost redistribuit personal pentru comenzile date pe site si ca se intentioneaza suplimentarea angajatilor de pe acest raion. Vestea nu poate decat sa ma bucure, e un semn ca se doreste extinderea serviciului. Inceputul e promitator, axat pe calitate si sper s-o tina tot asa. Vom avea cu totii numai de castigat. Dupa cateva comenzi am sa pot face si comparatii, am sa ma lamuresc mai bine.
Intentionez sa incerc si Carrefour Online. Am vazut ca exista si o aplicatie pentru mobil, BRINGO se numeste, cu ajutorul careia se pot face cumparaturi din mai multe magazine, inclusiv Carrefour. Marele avantaj este ca livrarea se face in 2 ore, nesperat de rapid. Am auzit multe pareri bune si despre Bringo, dar si mai putin despre unii curieri. Deh, sunt oameni, au si ei zile mai proaste.
Voi ce servicii de acest fel ati incercat si ati fost (ne)multumiti? Impartasiti si cu mine experientele, sa invatam impreuna cum sa ne facem viata mai frumoasa, mai usoara. Multam!


*Foto: arhiva personala

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente