
Fiecare produs din gama actualizata contine extract sustenabil de trandafir italian, un ingredient renumit datorita proprietatilor sale legate de ingrijirea pielii. Acest lucru este cuplat cu un duo de activi tehnici: acid hialuronic pentru ingrijire si hranire instantanee si Complex Actiglow pentru a ajuta la producerea de colagen si pentru a aduce un aspect radiant pielii. Noul Ser Hydra Pro contine, de asemenea, Tehnologia Extraordinary Liposphere Matrix, o tehnologie biomimetica inovatoare care ajuta la sustinerea barierei pielii.
Produse noi: Hydra Pro Mist si Hydra Pro Serum
Hydra Pro Mist prezinta un hidratant natural care revigoreaza pielea, perfect fie ca baza de machiaj, fie ca fixator. Cu un efect hidratant, revigorant, ofera 32,5% hidratare dupa 15 minute, pentru o hidratare rapida cu un efect hidratant de lunga durata de pana la 48 de ore.
Hydra Pro Serum este serul eroi de rezistenta al grupului, oferind atat hidratare imediata +21,3% dupa 15 minute, cat si hidratare de lunga durata. O textura senzoriala pentru o piele care apare vizibil elastica, stralucitoare si neteda
Acestea insotesc formulari imbunatatite pentru gama clasica Hydra Pro, inclusiv Hydra Pro Eyes, Hydra Pro Day, Hydra Pro Glow si Hydra Pro Matte.
O noua campanie pentru gama Hydra Pro o prezinta pe ambasadorul KIKO MILANO Emma Roberts si este filmata de Mateusz Sitek, in regia lui Benn Northover si cu continut din culise de Simone Rigamonti. Vorbind despre experienta ei, Emma Roberts spune: „A fost o experienta grozava filmarea campaniei pentru Hydra Pro. Imi place pielea mea sa fie plina de roua si neteda, iar imaginile arata cu adevarat acel efect asemanator sticlei. Este sigur sa spun ca Hydra Pro este noua mea solutie pentru hidratarea zilnica.”
Gama KIKO MILANO Hydra Pro este disponibila in magazinele KIKO din ParkLake si Mega Mall.
Pentru informatii, mostre sau imagini, va rugam sa ne contactati pe Mihaela Marin, [email protected]
Despre
KIKO MILANO a fost fondata in 1997 la Milano si de atunci a revolutionat modul in care produsele cosmetice sunt vandute la nivel global. KIKO identifica tendintele majore de frumusete ale momentului si le face accesibile tuturor. Combinand calitatea si creativitatea inradacinate in ADN-ul sau italian, KIKO a cucerit cei mai pretentiosi si diversi dependenti de frumusete cu o gama nesfarsita de nuante, tonuri si texturi pentru a satisface fiecare cerinta de machiaj profesional si personalizat. Brandul are peste 1000 de magazine si este disponibil in 66 de piete.
FAIS GROUP
Grupul de companii Fais opereaza de peste 40 de ani in sectorul comertului cu amanuntul/cu ridicata al imbracamintei, incaltamintei, accesoriilor si magazinelor universale. A dominat piata greaca si si-a extins activitatile in Bulgaria, Romania si Cipru. Activitatile de afaceri includ distribuirea de marci sportive, de lux, casual si de stil de viata, aducand consumatorilor cele mai inovatoare tendinte de la cele mai emblematice marci din intreaga lume. Grupul acopera toate canalele de distributie. In comertul cu ridicata, se concentreaza pe parteneriate solide si pe termen lung cu retaileri cheie. In comertul cu amanuntul, opereaza atat magazine exclusive, cat si cu mai multe marci, colturi in marile magazine universale, puncte de vanzare si magazine online.
Activitatile de afaceri ale Grupului au depasit granitele pietei grecesti si s-au extins in Bulgaria, Romania si Cipru. Cu toate acestea, ele intruchipeaza intotdeauna aceeasi constanta: distributia celor mai inovatoare si emblematice marci de sport, moda, casual si lifestyle din intreaga lume. Fais Group, care detine o pozitie de lider pe piata de 41 de ani, a dezvoltat o retea comerciala larga, cu o prezenta puternica in retail si en-gros, extinzandu-se in Grecia, Cipru, Bulgaria si Romania. In prezent, Grupul opereaza peste 90 de magazine. Fais Group este activ in patru tari europene (Grecia, Romania, Cipru si Bulgaria), detinand distributia exclusiva a marcilor deja cunoscute, precum si a unor puncte de vanzare private, magazine de retail si buticuri mono-brand.


