Începând din această săptămână, activitatea unor departamente din cadrul Primăriei Municipiului Piatra-Neamț este relocată în noile imobile, ca urmare a începerii proiectului de reabilitare termică a vechiului sediu.
Este vorba despre Biroul de Relații cu Publicul și celelalte departamente care își desfășoară de acum activitatea în clădirea CMI Urban (situată în curtea primăriei, intrarea dinspre platoul Curții Domnești), respectiv pe strada Ștefan cel Mare, nr. 15:
Clădirea CMI Urban:
– Biroul de Relații cu Publicul și Registratura (camera 20)
– Direcția Urbanism (inclusiv Arhitect Șef, Autorizări în Construcții, Autorizări Comerciale și Transport)
– Serviciul Investiții
– Serviciul Juridic
– Direcția Cadastru, Domeniul Public și Privat
– Serviciul Achiziții Publice și Logistică
– Direcția Economică
Strada Ștefan cel Mare, nr. 15: Serviciul Comunicare și Direcția Economică
Facem mențiunea că, pentru moment, Serviciul de Stare Civilă funcționează în continuare în sediul vechi al primăriei. Același lucru este valabil și pentru Compartimentul Audiențe, care funcționează în vechea casierie a Primăriei și Autoritatea Tutelară, care are biroul lângă Serviciul Stare Civilă.
Vă vom ține la curent cu relocarea activității tuturor departamentelor Primăriei Municipiului Piatra-Neamț și cu orice alte modificări privind activitatea cu publicul a municipalității. De asemenea, vă stăm la dispoziție pentru întrebări și lămuriri pe canalele noastre oficiale de comunicare:
Telefon: 0233 218 991
Email: [email protected], [email protected]
Facebook: Municipiul Piatra-Neamt – https://www.facebook.com/municipiulPiatraNeamt1
Aplicația Piatra-Neamț CityApp, disponibilă în magazinele Google Play și AppStore – pentru sesizări punctuale
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Serviciul Comunicare