
Începând cu 1 mai, Nestlé România lansează o nouă campanie națională prin care dorește să le ofere consumatorilor săi oportunitatea de a câștiga premii atractive, dar mai ales posibilitatea de a se bucura de fiecare moment în familie alături de produsele Nestlé.
”Prin noua campanie comunicăm faptul că Nestlé, prin produsele sale, este parte din familie și este alături de membrii acesteia în fiecare clipă, atât în momentele mai liniștite, cât și în cele pline de bucurie și energie. Practic, suntem parte din amintirile frumoase ale consumatorilor noștri, iar prin participarea la această campanie au posibilitatea de a câștiga numeroase premii. Toate mărcile cu care Nestlé este prezent în România participă la această promoție, cu excepția produselor din anumite categorii supuse unor reglementări specifice”, explică Marius Niță, Head of Corporate CDT România.
Campania Națională de Promovare “Câștigă cu Nestlé și bucură-te de fiecare moment” durează până pe 15 iunie, perioadă în care toți românii sunt invitați să cumpere produse Nestlé și să înscrie bonurile fiscale pe www.nestle.ro/promotii sau prin SMS la numărul de telefon scurt 1731. Condiția de participare este ca valoarea bonului înscris să fie de minimum 30 de lei, foarte ușor de îndeplinit pentru că se pot alege brandurile NESCAFÉ®, NESCAFÉ® Dolce Gusto®, Nesquik®, KitKat®, Lion, After Eight, Joe, Chocapic, Fitness,Trix, Maggi Secretul Gustului, Maggi Fidelicios , GERBER®,Garden Gourmet, One, Felix, Friskies și multe altele.
Nestlé România pune la bătaie sute de premii, după cum urmează: 365 de kituri extinse de produse, 15 proiectoare Home Cinema Pro, respectiv marele premiu în valoare de 50.000 de lei net.
Campania se bucură de un mix de comunicare în magazine, pe tv, la radio și în digital, și a fost creată și implementată cu ajutorul agenției Mercury.
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 4 ani compania a plantat 110.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. În România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.