Pozitionarea este „rege”?

  • Postat în Fapt divers
  • la 05-06-2025 12:57
  • 19 vizualizări
Pozitionarea este „rege”?
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe Bogdan Niculae blog

Se spune ca cel mai important pentru o locatie este pozitionarea sau mai simplu spus este foarte important daca esti in centru, in buricul targului, acolo unde clientii se inghesuie la orice minut.

In mod cert pentru un restaurant, spre exemplu, este mult mai usor sa ai un vad foarte bun; sa treaca mii de oameni prin fata locatiei tale. Statistic o parte dintre ei vor avea nevoie de produsele / serviciile tale si le vor cumpara. Ai avantajul ca o parte dintre acesti oameni sunt mereu „altii”, astfel ca daca nu ai produse de foarte buna calitate nu iti faci mari griji; are balta peste cum se spune.

Clientul care revine este cel mai important client

Se spune ca trebuie sa fi mult mai atent la clientii vechi, cei care revin la tine decat la clientii noi. Desigur, ca trebuie sa fi atent la toti clientii, dar asa de dragul discutiei si comparatiei. Clientul care revine contribuie la construirea unui bazin de potentiali clienti care iti asigur un flux constant, poti sa anticipezi ce volum de vanzari vei avea pentru ca te ajuta statistica sustinuta de clientii care revin. Pe masura ce trece timpul acest bazin de „clienti fideli” se tot mareste si acest lucru iti confera un echilibru si o siguranta in afaceri.

Reteta succesului in afaceri

Cum ii faci sa revina la tine ? Cum spunea „regele Hagi”, daca faci bine, lumea te vede. Produsele / serviciile de calitate reprezinta cea mai buna carte de vizita; oamenii vorbesc despre ele si asta reprezinta cea mai buna forma de publicitate. Fa un lucru foarte bine si tine-te de el, aceasta este cu adevarata reteta organica si solida a succesului care va rezista in timp.

Pescaria lui Matei, un exemplu de la Marea Negra ce contrazice ideea ca pozitionarea este rege. In acest caz pozitionarea este „detronata” de serviciul de calitate

Locatia este departe de lumea buna, pozitionata pe la perferie, sub pod, fara lux, opulenta, insa privelistea frumoasa, extrem de frumoasa. Fara galagie inutila. Clientii ? intr-un numar foarte mare, full. Mancarea foarte buna, atmosfera calda, totul cu bun gust. Se dovedeste ca daca faci bine lumea te vede !

The post Pozitionarea este „rege”? appeared first on Bogdan Niculae - Blog Bazar.