Zig Ziglar este unul dintre cei mai cunoscuți autori motivaționali și expert în vânzari. Cărțile lui sunt cunoscute în întreaga lume și au fost traduse în nenumărate limbi.
În cartea “Arta vanzarii”, Ziglar se focalizează pe tema “cum să devii un om de vânzări profesionist”.
Ce atitudine este nevoie pentru a atrage clienții?
Ce înseamnă un prospect?
Care este formula de a vinde cu succes?
Cum să rezolvi o respingere? C
um îți poți modela serviciile să fie pe placul clienților?
Acestea sunt câteva întrebări la care Ziglar răspunde în această carte și la multe altele necesare pentru a fi un bun agent de vânzări.
Cartea debutează cu Ziglar povestind cum a făcut prima lui vânzare în 1947.
Deși a fost acum mulți ani, tehnicile lui rămân la fel de bune și relevante.
Mulți oameni care activează în domeniul vânzărilor cred că arta vânzării este de fapt arta manipulării clienților sau prospecților. Dar de fapt în realitate un om de vânzări trebuie să fie capabil să ofere beneficii clientului.
De asemenea, oamenii de vânzări au de-a face cu clienți reticenți mereu și din cauza aceasta ei se confruntă cu anxietate și stres. Când omul de vânzări este agitat, este greu să vândă ceva.
Pentru a trece peste această stare, Ziglar recomandă ca el să se gândească la un moment din trecut când a avut succes. Și de asemenea, trebuie să realizeze că nu există om de vânzări care să încheie o vânzare în 100% din timp. Chiar și un agent de vânzări cu multă experiență întâlnește obstacole noi mereu.
Un alt lucru ce te învață Ziglar în această carte este cum să pui întrebările potrivite, întrebări care să aducă prospectul în locul și momentul potrivit vânzării.
Întrebări pe care să le pui să câștigi încrederea clientului. De asemenea, vei descoperi și niște exerciții de utilizare a celui mai important instrument: vocea.
Descoperim și tipurile de personalități de clienți cu care un agent de vânzări se poate întâlni și cum să le abordeze pe fiecare.
Cartea este una ușor de citit, fiecare capitol având un titlu sugestiv: rezumatul întregului capitol într-o singură frază.
Dacă te întrebi de ce să cumperi încă o carte a lui Ziglar despre vânzări, răspunsul este că procedurile de vânzare se schimbă și la fel și cumpărătorul. Astfel trebuie să abordezi tehnici noi mereu.
Zig Ziglar spune totuși că această carte se adresează nu doar agenților de vânzări, ci și altor profesii (medic, avocat, profesor), pentru că orice profesie la un moment dat presupune un anumit nivel de vânzare.
Cartea o poţi găsi uşor pe:
Libris.ro
Succes la citit!