
Intr-o sinergie a vitezei si stilului, colectiain editie limitataimbina codurile curselor si modelele emblematice, brandul stabilind ritmul in vestimentatia „motorcore”.
Tommy Hilfiger alimenteaza legatura dintre moda, sporturile cu motor si povestile cinematografice prin lansarea colectiei APXGP, inainte de premiera filmului F1® Filmul in America de Nord, pe 27 iunie 2025, si la nivel international, incepand cu 25 iunie 2025.
In frunte cu Damson Idris, starul din F1® Filmul si ambasadorul de brand TOMMY HILFIGER, campania surprinde ascensiunea sa cu viteza maxima - intruchipand impulsul neinfricat si stilul fara efort care ii definesc calatoria. Pe masura ce ritmul in jurul tendintei vestimentare „motorcore” se accelereaza, colectia reprezinta una dintre cele mai definitorii tendinte ale verii, unde inovatia curselor intalneste culori indraznete, siluete elegante si detalii pline de energie.
„Lucrand cu echipa Tommy Hilfiger si la F1® Filmul a fost o calatorie de neuitat - un amestec autentic de stil emblematic si putere cinematografica”, a declarat Damson Idris. „Viziunea lui Tommy a fost intotdeauna despre impingerea culturii mai departe, iar aceasta energie trece prin fiecare parte a acestui parteneriat. De la Colectia APXGP si tot ceea ce am facut pentru a aduce filmul la viata pentru public, totul canalizeaza acelasi spirit neinfricat - capturand curajul de a reusi pe pista si increderea de a stapani fiecare moment al acestuia."
Colectia APXGP reflecta influenta in continua crestere a Formulei 1™ dincolo de pista, pe masura ce pilotii devin cei mai noi creatori de moda, iar stilul paddock modeleaza tendintele la nivel mondial. Captand spiritul miscarii „motorcore”, gama imbina viteza cu rafinamentul. Camasile de mecanic cu insemne moto, o jacheta din piele vegana, blugi japonezi croiti din denim si un polo din tricot merino aduc o abordare sofisticata a stilului de pe pista. Jacheta rosie matlasata - modelata dupa silueta exacta a personajului lui Damson Idris in film - insufla emotie pe ecran, reducand distanta dintre stilul rafinat si lejeritatea din afara programului.
„De cand eram copil si trageam cu ochiul prin gardurile de la circuitul Watkins Glen, Formula 1™ a fost legendara pentru mine”, a declarat Tommy Hilfiger. „Pe masura ce F1® Filmul si-a deschis portile catre lumi noi precum divertismentul si moda, sportul a devenit un fenomen cultural. Bazandu-ne pe aproape 40 de ani de infuzie a culorilor, logourilor si spiritului motorsportului in colectiile noastre, suntem incantati sa ne alaturam Hollywood-ului pe pista de curse prin parteneriatul cu F1® Filmul. Acest film surprinde schimbarea culturala, stabilind un punct de referinta in ceea ce noi numim „fashiontainment”, unde viitorul este modelat. Este un nou capitol indraznet, iar noi stabilim ritmul pentru ceea ce va urma."
Fan de-o
viata al
Formulei 1™, Tommy Hilfiger a fost captivat in copilarie de
emotia cursei,
de farmecul inevitabil al uniformelor si de iconografia clasica a
sportului. Aceasta obsesie timpurie a contribuit la formarea
ADN-ului brandului, avand parteneriate cu echipele inca din anii
'90 si creand
colectii cu
staruri ale pistei. Aceasta mostenire intra acum intr-un nou
capitol indraznet odata cu lansarea colectiei APXGP. Dupa sosirea
de neuitat la Met Gala a lui Damson Idris intr-o
masina
APXGP in luna mai, TOMMY HILFIGER continua sa aduca stilul
autentic si
mostenirea de
curse in F1® Filmul. In ceea ce promite sa
fie cel mai plin de adrenalina eveniment cinematografic al anului,
brandul este sponsorul oficial de moda al echipei fictive
APXGP din film, condusa de pilotii Joshua Pearce (interpretat de
Damson Idris) si Sonny Hayes (interpretat de Brad Pitt).
Colectia APXGP
este disponibila
pe tommy.comsi in magazinele
TOMMY
HILFIGER selectate incepand cu 23 iunie 2025.
F1® Filmul al Apple Original Films va fi distribuit in cinematografele din intreaga lume si in IMAX® de Warner Bros. Pictures in America de Nord pe 27 iunie 2025, iar la nivel international incepand cu 25 iunie 2025.
# # #
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. TOMMY HILFIGER ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut de peste 16.000 de angajati la nivel mondial — fiind prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv in cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre F1® Filmul
De la Apple Original Films si realizatorii filmului Top Gun: Maverick vine lungmetrajul plin de actiune F1® Filmul, cu Brad Pitt in rolul principal si regizat de Joseph Kosinski. Filmul este produs de Jerry Bruckheimer, Kosinski, septuplul campion mondial de FORMULA 1 Lewis Hamilton, Pitt, Dede Gardner, Jeremy Kleiner si Chad Oman. F1® Filmul ii mai are in rolurile principale pe Damson Idris, Kerry Condon, Tobias Menzies, Kim Bodnia si Javier Bardem si a fost filmat in timpul adevaratelor weekenduri de Grand Prix, cand echipa concureaza impotriva titanilor sportului.
Supranumit „cel mai mare care nu a fost niciodata”, Sonny Hayes (Brad Pitt) a fost cel mai promitator fenomen al FORMULEI 1 din anii 1990, pana cand un accident pe pista aproape i-a pus capat carierei. Treizeci de ani mai tarziu, Sonny este un pilot nomad angajat cand este abordat de fostul sau coechipier Ruben Cervantes (Javier Bardem), proprietarul unei echipe de FORMULA 1 care se afla in pragul colapsului. Ruben il convinge pe Sonny sa revina in FORMULA 1 pentru o ultima sansa de a salva echipa si de a fi cel mai bun din lume. El va pilota alaturi de Joshua Pearce (Damson Idris), incepatorul entuziast al echipei, care intentioneaza sa-si impuna propriul ritm. Dar pe masura ce motoarele trosnesc, trecutul lui Sonny il ajunge din urma si el descopera ca in FORMULA 1, coechipierul tau este cel mai feroce concurent al tau - iar drumul spre mantuire nu este ceva ce poti parcurge singur.
Kosinski regizeaza dupa un scenariu de Ehren Kruger. Filmul este produs executiv de Daniel Lupi. Echipa sa de creatie colaboreaza cu Kosinski in spatele scenei, inclusiv directorul de fotografie Claudio Miranda, designerii de productie Mark Tildesley si Ben Munro, editorul Stephen Mirrione, designerul de costume Julian Day, directorul de casting Lucy Bevan si compozitorul Hans Zimmer.
Apple Original Films prezinta o productie Monolith Pictures / Jerry Bruckheimer / Plan B Entertainment / Dawn Apollo Films, un film de Joseph Kosinski, F1® Filmul, distribuit la nivel mondial de Warner Bros. Pictures, in cinematografe si IMAX in America de Nord pe 27 iunie 2025 si la nivel international incepand cu 25 iunie 2025.