Starurile divertismentului thailandez devin ambasadori de brand Tommy Hilfiger, marcand inceputul unui nou capitol in impactul global asupra modei si culturii.
Tommy Hilfiger anunta starurile miscarii T-Wave, Fourth, Gemini, Phuwin si Pond, ca ambasadori de brand, sustinand ascensiunea lor de la varful cultural al Thailandei la scena globala, intr-un parteneriat dinamic.
Inspirata de impactul fara precedent al K-Pop-ului in moda, miscarea T-Wave este pregatita sa defineasca urmatoarea era a influentei stilului. Imbinand creativitatea thailandeza cu auto-exprimarea moderna, Fourth, Phuwin, Pond si Gemini vor aduce optimismul lor natural, carisma inconfundabila si energia vibranta alaturi de stilul clasic american TOMMY HILFIGER.
„Sunt incantat sa ii primesc pe Fourth, Gemini, Phuwin si Pond in familia noastra,” a declarat Tommy Hilfiger. „In fiecare an, noi miscari culturale ies la suprafata pentru a-si lasa amprenta asupra culturii pop – iar acum este momentul T-Wave. Sunt foarte entuziasmat sa-i primesc in comunitatea noastra de artisti si inovatori, a caror legatura cu brandul transforma momentele in miscari.”
Campania, fotografiata de Wasu Sukatocharoenkul, anunta parteneriatul, surprinzand starurile purtand stilurile clasice prep din colectia TOMMY HILFIGER Pre-Spring 2025. In 2024, starurile au participat la prezentarea de moda TOMMY HILFIGER Spring 2025, desfasurata pe fostul MV John F. Kennedy, o nava dezafectata care a fost anterior un feribot Staten Island, in timpul New York Fashion Week.
DECLARATII
„Alaturarea familiei Tommy se simte ca urmatorul pas intr-o calatorie frumoasa. Este o oportunitate incredibila de a creste si de a evolua alaturi de un brand cu o mostenire atat de bogata in combinarea culturii pop cu moda. Sunt nerabdator sa-mi aduc simtul stilului in universul clasic american Tommy.” – Fourth.
„A deveni parte din miscarea globala Tommy este mai mult decat un moment important – este un vis devenit realitate. Intotdeauna mi-a placut cum TOMMY HILFIGER ofera un twist proaspat clasicelor, asa ca sa lucrez cu acest brand iconic pare ireal.” – Gemini.
„Ceea ce face acest moment atat de special este ca il impartasesc cu fratii mei din T-Wave. Suntem cu totii in aceasta experienta impreuna, iar faptul ca fac parte din familia Tommy alaturi de ei o face si mai semnificativa. Sunt foarte entuziasmat pentru un an plin de momente grozave inainte.” – Phuwin.
„Sa fac parte din povestea TOMMY HILFIGER, un brand cu o influenta globala atat de mare, este cu adevarat o onoare. Acest parteneriat nu este doar despre stil, ci si despre a duce cultura noastra in lume.” – Pond.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @FourthIG, @GeminiNT, @PhuwinTang si @PPNaravit.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. TOMMY HILFIGER ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut de peste 16.000 de angajati la nivel mondial — fiind prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv in cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.