București, 4 noiembrie 2024 – Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, lansează prima sa campanie de Black Friday în România. Evenimentul va avea loc între 5 și 10 noiembrie 2024, iar clienții din România vor putea beneficia de reduceri de până la 80% la sute de mii de produse, acoperind toate categoriile de pe platformă.
Campania de la începutul lunii noiembrie marchează debutul Black Friday pentru Trendyol în regiune, fiind, de asemenea, cea mai mare campanie a companiei din Europa Centrală și de Est, și va include reduceri semnificative la o gamă variată de produse, precum modă pentru femei, bărbați și copii, încălțăminte, accesorii, beauty, dar și articole pentru casă. Aceasta va fi urmată, de o a doua campanie sincronizată cu Black Friday-ul internațional, între 26 noiembrie și 1 decembrie.
“Suntem prezenți pe piața din România de mai puțin de un an și am observat deja un interes ridicat pentru produsele noastre. Cu atât mai mult, suntem încântați să oferim consumatorilor români o experiență de Black Friday completă și atractivă, în perioada considerată, în general, cea mai importantă din an pentru shopping. Aceasta este și prima noastră campanie de Black Friday din România, așa că am depus toate eforturile pentru a veni cu o ofertă care să răspundă tuturor nevoilor și așteptărilor, din toate categoriile de produse disponibile pe Trendyol”, declară Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Campania Trendyol de Black Friday va include o selecție diversificată de branduri renumite, atât din Turcia, cât și internaționale. Printre brandurile turcești bine-cunoscute se numără Koton, Penti, DeFacto, LC Waikiki, alături de branduri globale precum Adidas, Puma, U.S. Polo Assn., New Balance, Tommy Hilfiger, Converse sau Calvin Klein, dar și propriul brand de succes, Trendyol Collection.
În plus, pentru utilizatorii nou-veniți în platformă, compania oferă și un cod promoțional de 30%, JUSTAPP30, pe care aceștia îl pot folosi exclusiv în aplicația de mobil Trendyol. De asemenea, voucherul este valabil o singură dată, se aplică la o selecție de produse, iar reducerea maximă este de 150 de lei.
Promovarea evenimentului va fi susținută de o amplă campanie de marketing, care include expunere outdoor, radio, TV, digital și social media, alături de câteva proiecte speciale, precum o primă colaborare cu artista Andreea Bălan, în calitate de imagine a campaniei. Acest parteneriat este concretizat și printr-o selecție de produse recomandate de vedeta locală, exclusiv pentru clienții Trendyol.
Trendyol a lansat aplicația în limba română în ianuarie 2024, aceasta înregistrând cea mai rapidă creștere de pe piețele din Europa Centrală și de Est (CEE), ajungând la 700.000 de clienți în România până în luna octombrie. De la lansarea pe piața locală, Trendyol a vândut pe plan local mai bine de 5 milioane de articole.
-final-
Despre Trendyol:
Trendyol a fost fondat la Istanbul în 2010 și între timp a devenit primul decacorn din Turcia și una dintre cele mai importante platforme de comerț electronic din lume. Marketplace-ul conectează peste 250.000 de comercianți și branduri cu mai bine de 35 de milioane de clienți prin intermediul aplicațiilor dedicate în limbile locale din Turcia, Germania, Azerbaidjan, statele din Golf și, recent, din România, Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Grecia.
Trendyol kicks off its first Black Friday campaign in Romania: Up to 80% discounts on hundreds of thousands of products
Bucharest, dd November 2024 - Trendyol, one of the leading international e-commerce marketplaces, is launching its first Black Friday campaign in Romania. The event will take place between November 5 and 10, 2024, and customers in Romania will be able to benefit from discounts of up to 80% on hundreds of thousands of products, covering all categories on the platform.
The Romanian campaign in early November marks the debut Black Friday for Trendyol in the region, being also its biggest in CEE, and will include significant discounts on a wide range of products, such as women's, men's and children's fashion, shoes, accessories, beauty and home products. This will be followed by a second campaign, synchronized with International Black Friday, between November 26 and December 1.
"We have been present on the Romanian market for less than a year and we already noticed a high level of interest in our products. That's why we are extremely excited to reach out to all consumers here with a compelling and engaging Black Friday experience, in what is generally considered the most important shopping period of the year. This is our first Black Friday campaign in Romania and we have made every effort to ensure an offer that meets all needs and expectations, covering the entire categories of products available on Trendyol", says Irem Yılandil, Head of International Expansion, Trendyol Group.
Trendyol's Black Friday campaign will include a diverse selection of well-known brands, both Turkish and international. Well-known Turkish brands include Koton, Penti, DeFacto, LC Waikiki, alongside global brands such as Adidas, Puma, U.S. Polo Assn., New Balance, Tommy Hilfiger, Converse or Calvin Klein, but also the company's successful own brand, Trendyol Collection.
In addition, for first-time in-app users, the company is also offering a 30% off promo code JUSTAPP30, which they can use exclusively on the Trendyol mobile app. The voucher is one time only, applicable on a selection of products, and the maximum reduction amounts up to 150 lei.
The promotion of the event will be supported by an extensive marketing campaign, including outdoor exposure, radio, TV, digital and social media, along with several special projects, such as a first collaboration with artist Andreea Balan as the face of the campaign. This partnership is also concretized by a selection of products recommended by the local star exclusively for the Trendyol customers.
Trendyol launched its Romanian-language app in January 2024, which has seen the fastest growth in the CEE markets, reaching 700,000 customers in Romania by October. Since its local market launch, Trendyol has sold more than 5 million items locally.
-ends-
About Trendyol:
Trendyol was founded in Istanbul in 2010 and has since grown to become Türkiye’s first decacorn and one of the world’s leading e-commerce platforms. The marketplace connects over 250,000 sellers and brands with more than 35 million customers on dedicated local language apps in Türkiye, Germany, Azerbaijan, the Gulf States and, most recently, in Romania, Czechia, Slovakia, Poland, Hungary, Bulgaria and Greece.