Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania

  • Postat în Personal
  • la 24-10-2024 15:21
  • 64 vizualizări
Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe Evadare prin cuvinte

Coffice Stories – un serial despre cafea & viața de birou – este primul mare proiect de social commerce realizat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania, în cadrul parteneriatului început anul acesta între cele două companii.


Pornind de la un insight clar și de la punctele de diferență principale ale celui mai nou model de espressor complet automat lansat de De’Longhi în România, echipa de creație a dezvoltat un serial online în patru episoade, care aduce în prim plan viața de birou post pandemie, unde fiecare beneficiu contează, mai ales o cafea bună. Iar când cafeaua e perfectă, eventual pe gustul fiecărui angajat, biroul se transformă într-o adevărată scenă, cu un espressor în rolul principal.

Viețile angajaților dintr-un birou corporatist iau o întorsătură pozitivă când espressorul Rivelia își face apariția la serviciu. Acesta vine cu 18 rețete, hoppere (recipiente) interschimbabile pentru mai multe tipuri de boabe de cafea, 4 profiluri Coffee Routine cu inteligență artificială integrate, cu tehnologie care adaptează gradul de măcinare la fiecare tip de cafea și un design care se potrivește în orice ambianță.

Coffice Stories este primul mare proiect de creație de la începerea colaborării la nivel local dintre De'Longhi și agenția Saatchi x Saatchi, episoadele lansate pe YouTube și în social media adunând deja peste 600.000 de vizualizări.

Pentru un espressor atât de special, ne-am dorit un proiect ieșit din tipare, capabil să arate, într-o manieră creativă, complexitatea acestui produs. Întregul concept Rivelia a luat naștere în urma comunicării constante cu clienții noștri, ținând cont de preferințele fiecărui consumator și răspunzând nevoilor lor într-un mod absolut inovator. Nu doar că prepară 18 băuturi la atingerea unui buton - Rivelia ține cont de particularitățile de gust ale adevăraților cunoscători în ale cafelei: ajustează gradul de măcinare în funcție de băutură, vine cu recipiente diferite de boabe pentru fiecare utilizator sau tip de cafea, interacționează prin interfața sa cu utilizatorul, creează profiluri diferite și reține opțiunile fiecăruia în funcție de momentul zilei”, explică Roxana Dumitru, Director de Marketing De’Longhi România

„Cu toată tehnologia din spate, espressorul Rivelia s-a lansat în România ca o adevărată experiență care schimbă regulile jocului. Am vrut să ducem asta mai departe și în digital și am creat un serial despre oameni obișnuiți, la birou, unde Rivelia apare și, dintr-o data, schimbă regulile jocului: pe de o parte prin faptul că, de-acum, fiecare își poate bea cafeaua perfectă pentru el, la o simplă atingere de buton, dar și pentru că, în fața espressorului, personajele își dezvăluie personalitățile într-un mod amuzant și plin de surprize. Iar asta atrage după sine tot felul de „drame”.

Vedem personaje diferite, în care ne putem regăsi fiecare dintre noi, fie că ne identificăm cu perfecționismul Anei, competitivitatea lui Mihai, entuziasmul Ioanei, grija excesivă a Elenei sau pasiunea pentru tehnologie a lui Paul. Ce au în comun acești colegi este că iubesc cafeaua și se simt cu adevărat răsfățați că pot s-o bea de-acum așa cum le place lor: latte, cappuccino, cortado, espresso,” spune Teodora Ionică, senior copywriter.

Pe canalul de YouTube De’Longhi, utilizatorii pot urmări episoadele Coffice Stories. În fiecare episod, există și un cod secret care aduce un discount de 700 lei la cumpărarea unui espressor Rivelia, în fiecare dintre cele 4 culori disponibile (gri, alb, negru, bej). Codul secret din fiecare episod se aplică la coșul de cumpărături de pe site-ul delonghi.com. Astfel, Coffice Stories devine un serial cu o componentă de social commerce, cu obiective duble, de awareness și de vânzări, valorificând oportunitățile oferite de mediul online.

Episodul 1 - https://www.youtube.com/watch?v=RN3uc8SkwRs&t=3s

Episodul 2 - https://www.youtube.com/watch?v=6XPQIAGKG1Q&t=11s

Episodul 3 - https://youtu.be/q4R85d0a7ME

Episodul 4 – https://www.youtube.com/watch?v=nU6sX2X0FRg

Credits:

Saatchi&Saatchi

Bogdan Costin – Creative Director

Laura Belc – Creative Director

Teodora Ionică – Senior Copywriter

Dorina Cioriia – Senior Art Director

Mirabela Manea – Digital and Data Account Director

Monica Grecu – Account Manager

Dana Popescu – Account Manager

Laurențiu Semeniuc – Head of Strategy

Alexandra Pascu – Senior Strategic Planner

Georgiana Feriu - Digital Strategist

Camelia Efrimov - AV Production Director

Alexandru Calin - AV Production Manager

De’Longhi Romania

Roxana Dumitru - Director de Marketing De’Longhi România

Laura Otopeanu - Brand Manager De’Longhi

Film Factor

Executive Producer: Tino Furtuna

Producer: Diana Cuculea

Producer: Andrei Pietrosel

Director: Alex Cotet

DOP: Paul Tatcu

Casting: New Media Casting

Set Designer: Mihaela Hognogiu

Props Master: Daniel Hognogiu

Styling: Ioana Mihailescu

Make-up & Hair: Claudia Musat

Editor: George Dobre

Color Grading: Mihai Sessa

Camera, Lights & Grip: IQ Media

United Media

Oana Gherghina – Digital Manager

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente