De ce a vândut de fapt eMag televizoare la prețul de 1.5 lei de Black Friday: „Toata lumea spunea că a fost marketing”

Lipsa de atenție la datele pe care se bazează o afacere poate avea consecințe grave, a declarat Sorin-Gabriel Rotaru, Business Intelligence Manager la Tazz, în cadrul unei dezbateri care a avut loc la evenimentului „AI Reality Tour”, organizat la Bucureşti de compania Qlik, scrie Ziarul Financiar.

Acesta a oferit și un exemplu de acum un deceniu care a stârnit multe valuri.

„O să vă dau un exemplu. Toată lumea ştie în 2015 (n. red. – de fapt 2014), când eMAG.ro a avut preţuri bombă, de 1,5 lei pe televizor şi toată lumea (spunea) că nu, nu, (a fost) marketing. Nu. Cineva care a venit din altă companie şi era pe sales, avea Excel-ul pus în limba română. (…) şi  a confundat virgula cu punctul. Şi în loc de 1.500 de lei (televizorul) a fost 1,5 lei”.

Potrivit ZF,