Noua mea masinuta: Ford Focus 3 diesel second hand

Noua mea masinuta: Ford Focus 3 diesel second hand
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe MergeBrici.ro

In urma daunei totale pe care a suferit-o fosta mea masinuta, am fost nevoit sa imi iau alta. Initial voiam sa trec la “alt nivel”, adica sa “ma risc” la un BMW seria 3 sau la un VW Passat. Totusi, dupa mai multe calcule si evaluari ale pietei auto sh, am decis sa raman tot la Ford Focus, dar de data aceasta m-am orientat la modelul ceva mai nou: Ford Focus Mk3.

Dupa mai multe cautari am gasit prin august 2016, la un dealer maricel de masini second hand, acest Ford Focus 3 diesel, 1.6 tdci, 115 cai putere, care avea 55.000 km la bord. Modelul este fabricat in Germania, la mijlocul anului 2013.

Ca dotari, acest Ford nu are din pacate aer conditionat automat sau cruise control, insa ofera incalzire in scaune si parbriz incalzit, dotari ce s-au dovedit a fi poate mai utile in timpul iernii. Volanul imbracat in piele si dotat cu comenzi face parte din standard pe Mk3.

Masina a facut parte dintr-o flota auto a unei companii mari de leasing operational si a fost cel mai probabil complet restaurata si cosmetizata inainte de punerea in vanzare. Se vedeau urmele de vopsire integrala a caroseriei, faptul ca s-a umlbat la o aripa si mai ales ca s-a schimbat un amortizor si un brat/bieleta pentru suspensie.

Dupa o verificare atenta impreuna cu un prieten, am decis ca merita riscul sa iau aceasta masina. Astfel ca, a fost pentru a doua oara cand am cumparat o masina provenita din leasing operational, cu putini kilometri, in stare aproape “ca noua”.

Inscrierea in circulatie a fost un adevarat chin, motiv pentru care am scris acest articol in semn de protest. Ulterior am ales sa-i fac si asigurarea CASCO, mai ales ca mi-a prins destul de bine in trecut.

Dupa primii 1000 de km i-am facut prima revizie, care a constat in schimbarea uleiului, a filtrului de aer, cel de ulei si diverse verificari ale articulatiilor si scurgeri. La aceasta revizie am constatat ca baietii de la care am luat-o nu au schimbat probabil niciodata filtrul de aer!

Emotiile cumpararii unei masini sh au disparut pe masura ce kilometrii au inceput sa curga. Am reusit sa parcurc fara probleme 12.000 km in primele 5 luni de la achizitie, 4500 dintre acestia fiind facuti intr-un concediu prin Italia.

La venirea anotimpului rece am incaltat-o cu anvelope de iarna Dunlop Winter Sport 5, care s-au dovedit a fi suficient de bune, mai ales pe drumuri inghetate.

Cum este un Ford Focus 3 diesel second hand?

Ca masina, modelul Focus 3 de la Ford prezinta clar imbunatatiri fata de cel anetrior, atat la nivel estetic, cat si ca tinuta de drum si performante. Din punctul meu de vedere este o masina care se apropie mai mult de Volskwagen Golf. Directia este acum asistata electric, ceea ce o face mult mai comfortabila si mai usor de utilizat in oras, lucru insa nepreferat de unii care au pretentii mai sportive.

Chiar daca a fost cumparata la mana a doua, aceasta masina mi-a oferit oarecum senzatia de masina noua deoarece a fost bine intretinuta, complet restaurata si nu am avut inca niciun fel de probleme cu ea.

Timpul va decide daca acest Ford Focus 3 diesel este o masina cu adevarat fiabila, insa nu am de gand sa o tin mai mult de 2-3 ani, in conditiile in care masinile electrice vor deveni din ce in ce mai populare.

Acest articol a aparut prima data in .

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente