Un website de succes…

  • Postat în Life
  • la 28-02-2017 17:22
  • 599 vizualizări
Un website de succes. Da, există! Să zicem că ați deschis o nouă afacere. Sunteți în stadiul când investiți în promovare și în publicitate. Bineînteles vă gândiți să vă creați un webiste! Nu aveți cunoștințele necesare și apelați la specialiști în domeniu care să vă ajute.
Aveți totusi suspiciuni că este o investiție inutilă care nu vă va aduce clienți. Foarte greșit și o mare eroare în demersul afacerii voastre. Pierdeti aici un loc bun unde vă puteți face promovare și astfel clienți și bani. Să nu mai vorbim de imagine și de competitori care sigur au deja un website!
Nu puține sunt cazurile când cineva ne întreaba dacă pe langa SEO mai facem și website-uri. Bineînțeles, că facem. Și chiar unele de succes. Aici succes nu înseamna că facem website-uri care primesc premii pentru frumusețe și cât de moderne sunt. Ci despre cum îl ajută pe clientul nostru să câștige clienți la rândul lui.
Haideți să vă dăm noi câteva motive de ce este bine să aveți un website pentru afacerea dumenavoastră!
Oferiți ceva profesional (Profesionalism)
Când mergeți undeva și vă prezentați produsele, oamenii sunt obijnuiți bine, să întrebe de wbsite-ul dumneavoastră. Dacă nu aveți, din start ați pierdut un client pentru că omul prefera confortul unde să stea să se uite pe site și să aleagă produsele voastre sau nu. Deci, este foarte important să ai un showroom online.
Puteți publica oferte
Cel mai ușor este să vinzi online. Astfel poți da oferte clienților tăi care comandă de pe site prin cupoane de discount sau produse cadou. Asta te va ajuta să devi mai popular și asta va duce la vânzări propriu zise pentru că tu vei obliga utilizatorul să cumpere iar doar apoi să poata folosi cuponul.
Reclamă platită
Puteți să plătiți reclamă Google (Adwords), astfel aveți opțiunea să targhetați publicul țintă pe criterii de vârstă, localizare, interese, sex sau hobbiuri. Reclamele trebuie să ducă la un website pentru că așa să vă poată descoperii lumea. Dacă nu îl aveți nu puteți face. La fel se procedează și în cazul Facebook. Toate reclamele plătite trebuie să ducă la site-ul dumneavoastră altfel sunt inutile dacă nu reușiți să captivați omul din primele secunde după ce a dat click pe reclamă.
Informații oferite de Bogdan Tincu, http://malevsoft.com/ .
Vă invităm să urmăriți postările noastre viitoare atât pe site cât și pe facebook!