Produsele vandute in magazinele clasice sunt, in proportie de 38%, cu 51 de lei mai scumpe, in medie, comparativ cu produsele similare comercializate online de acelasi retailer, releva un studiu realizat de Retail Data Monitoring, la comanda Asociatiei Romane a Magazinelor Online (ARMO). Procentual, diferenta de pret este de 6%.
Conform studiului, la achizitia unui televizor dintr-un magazin clasic cumparatorii platesc, in medie, cu 212 lei mai mult, respectiv 6% din valoarea produsului, decat daca ar cumpara online, de la acelasi retailer.
Tot cu 6% sunt mai scumpe si aspiratoarele, respectiv, 35 de lei, in timp ce costul unui fier de calcat poate fi cu pana la 12% mai ridicat intr-un magazin fizic fata de unul online. La electrocasnicele mici, cumparatorii pierd, in medie 13 lei, echivalentul a 4% din costul produsului daca este achizitionat direct din magazinul fizic al aceluiasi retailer.
„Diferenta de pret intre offline si online se datoreaza co...