Cei mai mulţi dintre români se uită pe net, probabil, pentru a se informa cu privire la realizarea unei investiţii, 44% dintre ei bazându-se pe impresiile altora pentru a testa un anume produs financiar, a declarat Dragoş Neacşu, CEO Erste Asset Management, într-un clip publicat pe pagina de Youtube a Bursei de Valori Bucureşti (BVB). 'Probabil că cei mai mulţi se uită pe net, în momentul de faţă. Nu ştiu dacă se pricep foarte bine să întrebe acolo unde trebuie. Întreabă, de regulă, la personajul colectiv numit 'Tanti Aglaia'. Cea mai mare parte dintre români se bazează nu pe experienţe personale, ci pe ale altora, şi pe relatările unor terţi în care ei au încredere, fie că sunt membri ai familiei, fie că sunt colegi de muncă, de birou, de studii, care le relatează fie la prima mână, fie la mâna a doua, impresii despre experienţa lor sau a altora în a testa un anume produs financiar sau altul. Undeva spre 43-44% din urban, pe...