Glovo, platforma multi-categorie de livrări rapidă, aniversează 7 ani de activitate pe piața din România, unde este lider în domeniul livrărilor la domiciliu. De la lansare s-a extins în peste 60 de orașe din țară, fiind prezent în toate județele.
În segmentul restaurantelor, cea mai mare creștere anuală se reflectă în comenzile pentru burgeri de pui, +22%. Bucătăriile asiatice, sandvișurile și preparatele mexicane au câștigat teren în preferințele românilor.
Categoria produselor sănătoase a crescut spectaculos, cu un avans de 23% de la debutul Glovo în România. În ultimele 12 luni, comenzile pentru poke bowls au înregistrat o creștere de peste 95%, reflectând interesul sporit pentru opțiuni alimentare sănătoase.
De asemenea, segmentul supermarket și beauty a înregistrat creșteri importante, cu un plus de 17% în comenzile din supermarket și o cerere crescută cu peste 33% pentru produsele de beauty și parafarmacie în ultimele 12 luni. Produsele pentru animale de companie au avut, de asemenea, o creștere remarcabilă de peste 50% în 2025 comparativ cu anul anterior.
În cei 7 ani de prezență pe piața locală, au fost înregistrate mai multe comenzi record, cea mai mare fiind de peste 9.700 lei pentru produse electronice, plasată în București. O altă comandă notabilă, în valoare de 4.400 lei, a fost pentru produse din categoria sex shop.
CITEȘTE ȘI | Glovo va livra orice și în Timișoara
Articolul 7 ani de Glovo în România. Cum a revoluționat piața
locală de delivery a fost publicat prima dată în Money Buzz! •
Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business