M-am apucat să citesc cartea asta pentru seminarul de Cunoaştere şi Comunicare de la facultate (de parcă cele două cursuri de publicitate de anul trecut nu au fost de-ajuns :)) ). Şi din atitudinea tipică pentru un material obligatoriu de citit am trecut uşor-uşor către o atitudine mai pozitivă. Cartea s-a vrut un răspuns la întrebările Ce ne face să petrecem un an şi jumătate din viaţă (conform statisticilor) privind la reclame respectiv ce atrage atenţia consumatorului?
După ce am terminat-o de citit mi-am dat seama că vine ca alternativă la Cum gândesc consumatorii. Pleacă de la aceleaşi idei, prezentând publicitatea ca “influenţarea ordinii în care ne evocăm sau observăm alternativele pe care le luăm în considerare”. Cu alte cuvinte, publicitatea nu trebuie să vândă în mod direct (adică nu trimite mesajul “cumpără x produs”, acesta având ca efect comportamentul de cumpărare al consumatorului) ci trebuie...