Farmec pătrunde pe piaţa cosmeticelor de lux şi lansează prima sa gamă din acest segment – Gerovital Luxury. Gama valorifică o strategie anti-age unică, care integrează întârzierea îmbătrânirii celulare şi neutralizarea efectelor provocate de stresul fizic şi emoţional.
„Ritmul de creştere al segmentului cosmeticelor de lux este de două ori mai rapid decât cel al pieţei în ansamblul său. Consumatorii românii au cheltuit în 2016 circa 83 de milioane de euro pe cosmetice şi parfumuri de lux, în creştere cu peste 10% faţă de anul 2015. Această orientare, amplificată de tendinţele internaţionale de creştere a consumului pentru produsele de lux şi premium a stat la baza direcţiei noastre strategice de a pătrunde pe acest segment. Ţintim către extinderea acestei categorii, care este a doua ca importanţă pe piaţă, după segmentul mass-market. Astfel, gama Gerovital Luxury a valorificat expertiza brandului Gerovital în materie de crea...