Kantar România: preferința pentru cumpărături din magazinele online de Black Friday, în creștere

64,6% dintre potențialii cumpărători intenționează să cumpere din online În topul categoriilor de interes pentru Black Friday 2021 se află electrocasnicele mici, hainele și televizoarele 90,4% dintre români știu de Black Friday București, 9 noiembrie 2021. Nouă din zece români știu ce este evenimentul Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel puțin un produs în ziua cu cele mai multe reduceri din an, potrivit unui studiu Kantar România, realizat în ultima lună. „Datele studiului ne arată că majoritatea românilor vor să cumpere cel puțin un produs de Black Friday, iar cei mai mulți dintre aceștia au bugetat acest eveniment de shopping și au luat în calcul alocarea unor resurse financiare dedicate. În topul celor mai râvnite produse la preț redus se află electrocasnicele mici, articolele vestimentare și televizoarele,” a declarat Carmen Pătrașcu, Director General Kantar România. Potrivit studiului,...