Știm cu toții siturile de discount de genul GroupOn, Zumzi, BestDealz. Uneori sunt lucruri interesante dar de cele mai multe ori sunt prostioare.Am auzit de oameni care și-au facut dinții cu 200 de lei sau alte cazuri fericite.Uneori, decizia unui manager de a face o ofertă este cea mai proastă pe care o poate lua.I s-a întâmplat unei doamne din Marea Britanie care a făcut o ofertă la brioșe.Le dădea cu 6.5 pounds în loc de 26 de pounds. În felul ăsta pierdea 2.5 pounds la fiecare cutie.Așa s-a gândit ea să impulsioneze un pic creșterea afacerii.Problema e că oferta a avut mare succes și a fost nevoită să o oprească la 8.500 de comenzi. Adică la 102.000 de brioșe.A cheltuit 12.500 de pounds pe 25 de angajați temporar, pe lângă cei 8 pe care îi avea în mod normal, și pe distribuție.A recunoscut că a greșit.Azi am dat click, din greșeală, pe un banner din facebook. M-a dus în BestDealz unde am făcut un pic scroll. Mi-a sărit în ochi o ofertă.
Mai