SEO on-page – împacă și utilizatorii, și motoarele de căutare

Odată cu apariția Internetului și a motoarelor de căutare, viețile noastre s-au schimbat. Începând de la activitățile de zi cu zi, precum rute eficiente de transport sau simple cumpărături, până la antreprenoriat, totul a cunoscut noi nuanțe.  Din perspectivă business, oportunitățile de a te face cunoscut au crescut considerabil.

Piața serviciilor de marketing a crescut concomitent cu Internetul. Promovarea SEO este una dintre strategiile pentru care pot opta antreprenorii pentru a-și crește businessul în online. Această modalitate presupune o serie de acțiuni întreprinse cu scopul de a crește vizibilitatea brandului pe motoarele de căutare.

Optimizarea SEO are două aspecte: unul on-page, care presupune îmbunătățirea unor aspecte tehnice care țin de site și unul off-page, care presupune atragerea de linkuri din partea altor site-uri. Vom aborda optimizarea SEO on-page dintr-o altă perspectivă, urmând să prezint cinci aspecte pe c...