SEO si SMO, o nouă metodă de a promova o afacere de succes

  • Postat în Life
  • la 28-02-2017 17:11
  • 581 vizualizări
Noile tehnologii evolueaăa rapid, pe zi ce trece. O afacere de durată este acum în strânsă legatură cu rețelele sociale, site-urile și portalurile web dar și cu un om care face toate acestea și asigură o vizibilitate a celor menționate mai sus. Bineînțeles să nu ignorăm nici reclama platită la televiziuni, radio sau ziar. Încă aduce o pondere mare de clienți acest gen de publicitate. În ultimii ani cei care vor să își dezvolte o afacere au apelat încă de la deschiderea ei la un consultant SEO. Ce înseamna asta vom afla dintr-un interviu cu Bogdan Tincu, unul dintre consultanții pe probleme de Social Media și optimizare pe marile motoare de căutare ca și Google, Yahoo și Bing.
Perioada de instruire a făcut-o la Londra, unde a lucrat cu branduri precum Bohemian Dreams, Doors4UK, Tapco sau Smooties. Încercăm să aflăm azi importanța SEO (search engine optimization) și SMO (social media optimization).
Ce înseamnă SEO și de ce ar trebui cineva să apeleze la un asemenea serviciu?
Putem spune că SEO este ceva adițional adus afacerii tale, adică ceva fără de care, în ani, afacerea ta poate să scârțâie. Trăim în era Google, când oricine caută ceva, apelează la acest motor de căutare. Să presupunem că ai o afacere cu ouă de prepelițe. Fără optimizare probabil, din 100 de oameni care caută aceste cuvinte, 100 vor alege alt producător pentru că tu nu apari pe prima pagină în rezultatele oferite de Google. Deci, lumea ar trebui să apeleze la un consultant SEO pentru a primi un mare plus de vizibilitate, accesări ale site-ului și implicit un plus de clienți și bani.
Se poate face SEO fără o pregătire de specialitate în domenii?
Dacă vreți să fiu superficial o să zic că da. Dacă vreți să vorbesc din punct de vedere al profesionalismului, clar că nu se poate. Dacă ar fi totul așa de ușor, ar face toată lumea și toți ar fi pe prima pagină pe Google și la un moment dat ar intervenii o concurență neloială între nișe. Și nu e vorba că ai nevoie de pregătire multă, ai nevoie de experiență, exact ca și la condus, după 30 de ani de condus ai experiență dar tot timpul mai ai de învățat. Exact așa e și în optimizare, zilnic trebuie să progresezi.

Despre ZTB.ro

ZTB.ro este un agregator românesc de bloguri care colectează și afișează articole din diverse domenii, oferind vizibilitate bloggerilor și o platformă centralizată pentru cititori. Articolele sunt preluate prin feed-uri RSS/Atom și direcționează traficul către blogurile originale.

Articole recente