Autostrăzile din România, puțintele la kilometri, dar sprintene în studiile de fezabilitate, sunt un motiv de nemulțumire și, câteodată, subiect de anchete. Nelu Iordache, mare constructor, mare caracter, s-a apucat să tragă în piept cu câteva milioane de euro o companie portugheză care lucra pe autostrada de la Arad. A căzut pe bec pentru că portughezii s-au dus cu jalba la tăticul lor, Barroso, care era atunci șeful Comisiei Europene. Pentru nemții de vază, când vine vorba să ne bage în Schengen, ne pun tamponul în față, spunând că suntem prea corupți. Măi să fie! Cum or sta nemții la corupție după ce au terminat de mult cu autostrăzile?
Povestea noului aeroport din Berlin, care nu se mai termină, trece și în rândul afacerilor unde corupția miroase nu doar de la o poștă, ci trece granițele. Șantierul a început în 2006 și avea ca dată inițială de inaugurare 2011. În 2012, cu o lună înainte de tăierea pan...