Xiaohongshu din China, asemănător Instagram, face incursiuni cu vânzările de comerț electronic

De Casey Hall

SHANGHAI (Reuters) – De când Tera Feng a început să-și documenteze stilul de viață de invidiat din Shanghai, inclusiv vizite la galerii de artă și evenimente de modă pe rețelele sociale chineze în urmă cu opt ani, ea și-a acumulat un număr de peste 500.000 de oameni.

Deși aceasta este o picătură în oceanul vast al pieței de consum din China, Feng și mărcile cu care lucrează și-au găsit publicul – în principal femeile chineze din mediul urban independente din punct de vedere financiar – sunt dispuse să cheltuiască.

O trecere recentă la vânzarea în flux live pe platforma de socializare Xiaohongshu în urmă cu trei luni a văzut-o pe Feng vânzând totul, de la un costum Carven de 15.000 de yuani (2.060 USD) până la marca ei preferată de orez, care costă 60 de yuani pentru un sac de 1 kg.

Xiaohongshu, une...