Adauga task in Outlook (clasic si nou)

Adauga task in Outlook (clasic si nou)
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe ExcelNinja

In acest articol vei vedea cum poti sa iti creezi un task nou din Outlook. Vom compara modul in care faci acest lucru in versiunea clasica dar si in cea noua, fara ca task-ul sa fie legat de un mail.

Daca si tu obisnuiesti sa iti „flagguiesti” email-urile pentru a le urmari mai usor, s-ar putea sa iti placa si varianta in care iti creezi task-uri independente, care te pot ajuta in organizarea programului si a muncii tale.

Adauga task nou – Outlook clasic

Outlook pune la dispozitie mai multe optiuni pentru vizualizarea task-urilor:

(1) Prin tab-ul de View: la sectiunea de Layout, activand To-Do Bar. Daca faci asta, in partea dreapta a inbox-ului va aparea o bara laterala cu lista de sarcini.

(2) Prin bara de navigare, de la More Apps, daca ai activat sectiunea de Tasks, se va genera o interfata completa pentru gestionarea task-urilor.

In video-ul de mai jos, am ales cea de-a 2 varianta prin care imi adaug sarcini noi, activand interfata de Task-uri din sectiunea More Apps.

Nu vrei sa dai play la video?

Asadar, mergem pe bara de navigare, din partea stanga a Outlook (vezi iconitele reprezentative pentru Mail, Calendar, etc.). Mai apoi:

  • Apasa pe cele patru puncte incadrate in chenar – adica, iconita More Apps.
  • Selecteaza Task din lista afisata si vei ajunge in interfata dedicata Taskurilor.
  • Apasa pe New Task si in fereastra deschisa iti vei putea adauga sarcina de care nu vrei sa uiti.
  • Da-i un titlu, seteaza un deadline, adauga-i nivelul de prioritate, si, de ce nu, seteaza si un reminder

PS: Daca vrei sa fii sigur ca nu uiti task-ul creat, seteaza un reminder (vei vedea un clopotel adaugat la task) pentru ziua si ora pe care o doresti. Daca Outlook e deschis, fii sigur ca iti va trimite la momentul dorit, o notificare de tip pop-up, insotita de un sunet scurt.

Adauga un task nou – noul Outlook

In video-ul de mai jos, am facut (aproape) acelasi lucru ca si pentru Outlook Classic.

Desi cu o interfata mult simplificata, aceeasi pasi ii putem urma si in Outlook nou.

Nu vrei sa dai play la video?

Activam intai interfata de Task-uri din sectiunea More Apps. In urmatorii pasi:

  • Deschide interfata dedicata gestionarii task-urilor (integrata cu Microsoft To Do).
  • Apasa pe Add a task si incepe sa scrii detaliile dorite (nume task, termen limita, notite, selecteaza o categorie etc.) si salveaza.
  • Nu uita, seteaza un remider… asta daca vrei sa primesti o notificare in ziua in care ti-ai setat termenul limita. Nu vei vedea clopotelul activat, dar vei vedea in dreptul task-ului creat un ceas desteptator.

Et voila!

Alte resurse

Vezi mai jos cateva resurse care te pot ajuta sa lucrezi mai eficient in aplicatia pe care (probabil) o folosesti cel mai mult:

  • Curs online Outlook
  • Trucuri in Outlook
  • Cautare in Outlook
  • Schimba semnatura in Outlook
  • Reguli si quick steps