Formulare Office in Excel

Formulare Office in Excel
Imaginea este preluată automat împreună cu articolul de pe ExcelNinja

Nu stiu daca ai observat, dar nu de multa vreme avem in Excel, in tab-ul insert posibilitatea de a adauga formulare direct in Excel. Ca sa fiu mai exact sunt formulare online (Office forms) pe care le poti partaja cu alte persoane si raspunsurile lor ajung direct in Excel-ul tau. Am pus si o imagine mai jos ca sa vezi butonul, hai sa vedem mai multe despre asta.

Formulare in Excel

Doar pe OneDrive sau SharePoint

Daca te-ai uitat la video, cel mai probabil ai vazut ca formularele functioneaza doar in Excel-uri unde optiunea AutoSave este activata, adica pe fisiere salvate pe OneDrive sau SharePoint.

Tu oare citesti mesajele de eroare care apar din Excel, sau le inchizi repede si te enervezi ca nu intelegi de ce nu functioneaza?

Creare formular

Ca sa creem un formular, e super simplu, avem optiunea de New Form, care mai apoi ne deschide pagina de mai jos. E in esenta vorba despre Office Forms, daca ai mai facut pana acum un formular de acest fel, nu vei avea surprize.

Partea de noutate aici e ca nu mai pornim de la un formular ca si mai apoi sa descarcam raspunsurile in Excel ci pornim de la un fisier Excel care sa capteze raspunsurile.

Centralizare raspunsuri

Am incercat sa nu imi lasa adresa de email, insa pare-se ca nu am reusit. Mai jos poti vedea cum se centralizeaza raspunsurile.

Avem si cateva coloane de sistem, pe langa cele 2 definite de mine. Nu, nu iti recomand sa le stergi daca mai vrei sa mearga formularul.

Nici nu stiam ca exista Office Forms …

Pentru multa lume formulare online = Google Forms, avem insa formulare si in Microsoft365 (fostul Office365). Sa stii ca avem multe alte lucruri acolo, pe langa formulare. Daca vrei sa descoperi mai multe, arunca un ochi peste acest articol.