Peste 20% dintre afacerile din eMAG Marketplace sunt conduse de femei, iar vânzările acestora au crescut cu 21% în 2024 față de anul precedent. În plus, o treime dintre aceste companii au trecut granițele, exportând produse în Bulgaria și Ungaria prin programul Cross-border.
Afacerile conduse de femei sunt prezente în toate categoriile majore din eMAG Marketplace, dar cele mai multe dintre acestea vând produse din categoriile Casă și Grădină (25%), Consumabile (21%), Fashion (17%) și Media & Jucării (14%). Totodată, 12% dintre businessuri sunt active în categoria Electro-IT, iar 10% în Auto & Travel.
Expansiunea regională este un pas firesc pentru multe dintre aceste afaceri: o treime dintre ele vând deja în Bulgaria și Ungaria, generând o creștere suplimentară a veniturilor, de până la 37%. În plus, aproape 60% dintre aceste companii au participat la campaniile eMAG, obținând vânzări de până la patru ori mai mari pentru produsele promovate.
[CITEȘTE ȘI] eMAG inaugurează primul showroom cu serviciul eMAG
Express inclus
Articolul Afaceri în creștere pentru femeile antreprenor din eMAG
Marketplace a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri
Economice, Știri Financiare, Știri Business