La baza oricărei forme de inovație se găsește întotdeauna o idee sclipitoare. Ideea lui Clarence Birdseye de a congela pești a revoluționat industria mâncării și dietele americanilor. Ideea lui Steve Jobs de a crea un dispozitiv portabil ce poate stoca 1000 de piese audio a schimbat viitorul companiei Apple pentru totdeauna.
Ideile cu adevărat sclipitoare nu apar din neant sau ca urmare a unor lungi sesiuni de brainstorming. Acest tip de idee apare ca un răspuns la o problemă importantă. Cele mai inovative companii nu sunt neapărat cele mai creative sau cele care găsesc mai ușor soluții pentru a-și rezolva problemele. De fapt, factorul ce face diferența este modul proactiv în care aceste companii caută noi probleme de rezolvat. Adevărul este că, dacă vă doriți să creați o cultură organizațională cu adevărat inovativă, nu ar trebui să puneți accent pe idei, ci pe probleme.
Visul lui Albert Einstein
Încă de...