Apple devine primul brand din lume evaluat la un trilion de dolari

Apple marchează un moment istoric, devenind primul brand din lume de un trilion de dolari, potrivit clasamentului celor mai valoroase branduri globale realizat de Kantar.

Următoarele patru companii de top sunt tot din tehnologie, Google (753,474 milioane USD, +30%), Microsoft (712,883 milioane USD, +42%) și Amazon (576,622 milioane USD, +23%).

McDonald’s își păstrează poziția în top cinci, succesul său fiind susținut inclusiv de utilizarea inteligenței artificiale (AI) pentru meniurile dinamice proiectate pe panouri digitale și pentru predicția comenzilor.

NVIDIA urcă 18 locuri până pe locul 6 în clasamentul din 2024, cu o creștere a valorii mărcii de 178%. Facebook revine în Top 10 după o absență de un an, în timp ce Oracle intră în Top 10 pentru prima dată.

Și Adobe, respectiv AMD au înregistrat câștiguri impresionante, asigurându-și un loc în Top 20 branduri în funcție de creșterea valorii mărcii, crescând fa...