Circa 65% dintre companiile din România aleg canalele social media drept principalele metode de promovare, conform „Romanian Ecommerce Report 2024”, studiul realizat de MKOR la comanda VTEX.
Totuși, șase din zece microîntreprinderi au înregistrat o scădere a vânzărilor online în 2023. În schimb, două din trei întreprinderi mari au raportat o creștere a vânzărilor. Mai mult, conform datelor analizate, aproximativ 70% dintre start-up-uri au înregistrat o creștere a vânzărilor online.
Magazinele online reclamă o competiție acerbă cu producătorii sau cu alți retaileri în încercarea de a-și atrage și a-și păstra clienții. Astfel, aproape 42% dintre afacerile de ecommerce (+ 21% față de 2022) au menționat competiția cu producătorii sau alți retaileri ca fiind una dintre principalele provocări pentru business în 2023.
Mulți utilizatori adaugă produse în coș, dar nu finalizează achiziția
O altă provocare pentru r...