Cum poti centraliza usor date din tabele diferite in Excel? Aceasta e o intrebare pe care am primit-o de mai multe ori, si, care acum are un raspuns foarte usor: functia VSTACK.
Centralizare tabele ExcelVezi un demo foarte scurt in video-ul de mai jos.
Copy / PasteDa, stiu ca poti face si un copy paste, dar nu pare foarte interesant sa faci asta de fiecare data cand apare un rand nou intr-unul dintre tabele.
Functia VSTACKSintaxa pentru aceasta functie e super simpla, rivalizeaza cu SUM.
=VSTACK(array1,[array2],...)Da, tot ce trebuie sa faci este sa pui intre paranteze tabelele, si gata, fara alte batai de cap.
Functia HSTACKVSTACK are si o sora (sau frate, inca nu mi-e sigur) in functia HSTACK, care face cam acelasi lucru. Singura diferenta e ca in loc sa iti puna tabelele unul langa altul, ti le pune alaturat.
Disponibile in Office365O singura mentiune, s-ar putea sa nu ai ...