Valoarea pieței de e-Commerce (produse și servicii comandate online) se va situa în jurul a 11,5 miliarde de euro în 2024, arată o estimare a PayU GPO România.
Anul trecut, piața locală de e-Commerce s-a situat la 9,8 miliarde euro potrivit McKinsey, din care circa 65% au reprezentat produsele / bunurile și aproximativ 35% serviciile.
România s-a situat, în 2023, pe locul al treilea în e-Commerce-ul din Europe Centrală și de Est, după Polonia (cu o piață estimată la 27.8 miliarde USD în 2023) și Cehia (13 miliarde USD în 2023).
În zona de bunuri, cele mai căutate în online au fost IT&home (65% din total), îmbrăcăminte (23%), produse alimentare (6%), dar cele mai mari creșteri în tranzacții au fost fashion, beauty, mâncare comandată și produse alimentare.
În zona de servicii, cele mai multe achiziții online s-au făcut în transport, inclusiv servicii de livrare (80%) și pachete turistice (14%), dar cele mai mari...