Doi ani de la lansarea Sezamo în România. Creștere cu 150% față de anul trecut

Supermarketul online Sezamo sărbătorește doi ani de la lansarea oficială pe piața din România, timp în care a crescut cu peste 150% față de anul precedent.

Peste 80% dintre furnizorii Sezamo sunt producători români, iar dintre aceștia, 30% sunt mici producători locali. Ceapa verde românească își menține și în acest an locul fruntaș în topul comenzilor, urmată de pătrunjel verde românesc și apă plată pentru copii.

Valoarea medie a unui coș de cumpărături este de patru ori mai mare decât valoarea coșului mediu dintr-un supermarket fizic, iar cea mai mare comandă din ultimele 12 luni a depășit 7.000 de lei.

Cel mai fidel client a plasat în ultimul an peste 250 de comenzi, o medie de peste 20 de comenzi pe lună, iar cea mai populară categorie de produse a fost cea de Fructe și Legume.

Flota de vehicule electrice a Sezamo a parcurs în ultimul an peste 4 milioane de kilometri, echivalentul a aproape 864 de drumuri dus-...