Cleafy a publicat recent un ghid de optimizare legat de măsurile anti-fraudă. Întrebarea de la care s-a pornit este cum se pot împiedica măsurile anti-fraudă să încetinească afacerea online a băncilor? Măsurile antifraudă în banking-ul online includ a mare varietate de tehnologii şi protocoale de securitate menite să detecteze şi să prevină fraudele.
De obicei, băncile se folosesc de platforme externe anti-fraudă ca să-şi protejeze sistemele IT prin metode precum autentificarea multi-factor (MFA), criptarea datelor firewall-uri şi sisteme de detectare intruziuni, risk-based authentification, securitatea aplicaţiilor mobile.
În ziua de azi, însă, clienţii nemulţumiţi pot schimba băncile cu care lucrează în mai puţin de trei minute, cu doar câteva click-uri. Adesea, ei sunt nemulţumiţi din pricina măsurilor de securitate luate de bănci pentru serviciile digitale oferite. Acestea sunt prea intruzive şi prea complicate de gestionat...