BMW "Radulesu", inspirat dupa Cadillac 1959 pe baza unui BMW
antebelic - posibil cel mai spectaculos din toate masinile
confectionate artizanal.
BMW antebelic in anii 60. Parbrizul si farurile vin de la un
Fiat 1300.
Decapotabila construita in Ardeal la mijlocul anilor 60 pe
sasiu de VW Kubelwagen
Un BMW 327 din Bucuresti, despre care am mai scris
Un BMW 326 surprins in 1977, la Ploiesti. Numai habitaclul a
ramas neschimbat.
Autobuz artizanal la Anina in anii 50-60.
Willys MB (Jeep) din timpul razboiului care circula si astazi
la tara, in judetul Buzau.
Ce pare a fi, la origine, un Dodge
La origine un Ford Falcon 1963. Modificarea din fata chiar
arata elegant.
Nash transformat in pick-up
Caroserie pe baza de Mercedes 170V, sasiu Fiat
Un mister, din Satu Mare, posibil pe baza de masina germana
din anii 30
Ce a fost odata un Steyr
O caroserie americana ultra-modificata pe un sasiu Horch. Acum
cotet.
Renault Novaquatre, sau mai degraba a fost. Partea din spate
are multe similaritati cu Skoda 1101. Usi spate sudate, spatele
complet modificat.
Fiat din anii 20 recarosat cu caroserie de Skoda Popular. Originea se vede numai in compartimentul motorului.
O combinatie stranie: sasiu si motor Ford T, caroserie Aero.
Tatra T57, home-made dupa parbriz in cel mai crud mod posibil
Fabricatie pe baza unei Skode, prin anul 1972.
Inca o Tatra, un fost Kubelwagen, cu caroserie inchisa.
Opel Olympia cu portbagaj marit. Una din foarte putinele
antebelice care a circulat pana in secolul 21 ca "daily
driver".
Un Opel rekord, probabil avariat si reparat in modul
heirupesc
Fiat Topolino cu modificari relativ minore, la o retroparada
in anii 80.
Berlina mister. Habitaclul pare american (desi de inaltime
scazuta) si aripile de Wartburg.
Corcitura Hansa / Ford Taunus surprinsa in 1946
Citroen 1927, motor Erskine, partea fata Wanderer.
Bucuresti 1960, probabil pe baza de Jeep.
Anii 70, Bucuresti: fata de Steyr, spate de Wanderer. Greu de
spus ce e la baza. Foto Marius Necula
Anii 70, Bucuresti: Stoewer Greif cu bot de BMW. Foto Marius Necula
Warszawa break "modernizta", Craiova, anii 90
Autobuz. Sasiu, banuiesc, de camion, cu inima de masina americana, posibil Buick.
Un 4x4 fotografiat in 1965 la cheile Bicazului. Posibil pe
baza de Jeep.
Camion pe baza de Buick, Arad, anii 50. Caroserie de lemn foarte frumos lucrata.
Camion pe baza de Buick, Arad, anii 50. Caroserie de lemn foarte frumos lucrata.
Cotet pe baza de NSU-Fiat,
Si terminam cu ceva mai spectaculos: un superb Fiat 2800 "break" cu caroserie lungita, si punte de camion. Masina, care se afla in restaurare, provine din Lupeni. O teorie spune ca ar fi fost folosit pe post de salvare.