În perioada 1 octombrie 2023 – 30 septembrie 2024, vânzările Douglas au crescut cu 8,7% până la 4,45 miliarde de euro (în anul fiscal 2022/2023 au fost de 4,1 miliarde euro). Vânzările din magazinele fizice au crescut cu 8,2%, iar cele din magazinul online cu 9,8%.
Creșterea vânzărilor în anul financiar 2023/2024 a rezultat din evoluțiile pozitive din Europa Centrală și de Est și pentru produsele din categoria parfumuri și frumusețe. Magazinul online a continuat să câștige teren în țările din Europa Centrală și de Est, înregistrând o creștere de peste 20% pentru al doilea an consecutiv.
În exercițiul financiar 2023/2024, Douglas a deschis 54 de magazine noi și a renovat 144 de magazine existente (inclusiv relocări). În aceeași perioadă au fost închise 20 de magazine, dintre care șase magazine în franciză. În luna noiembrie a acestui an a fost deschis un nou magazin flagship în Zagreb, Croația.
Pentru următorii ani, începând cu 2025 în Țările de Jos, programul de fidelizare a clienților va fi complet reproiectat și armonizat la nivel internațional. Noul program va include noi niveluri Beauty Card, precum și beneficii suplimentare care recompensează clienții pentru achiziții.
CITEȘTE ȘI: Douglas a deschis o parfumerie în Coresi Shopping
Brașov
Articolul În anul listării la bursă, vânzările Douglas în Europa au
ajuns la 4.45 miliarde de euro a fost publicat prima dată în
Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business